Skravletråd AUGUST!

20f4b8cdbf4f1354220037d73206bb63.jpg

Liten pause fra gavestrikk :)

Seleskjørt til frøkna i eco merino fra knitorama [emoji1305][emoji1303]

Så fin[emoji4]

Hihi. Du har hvor mye i gang nå?

Ikke såååå mye, har igjen hette og ermer på kjørepose, også har jeg kommet meg forbi deling til ermer på anker genser, og denne da...:) også har jeg en Sengeslange som mangler nesetipp

Altså? En hel natt fikk jeg alene. Der kom jammen mannebeinet hjem for å sove liksom [emoji23]

Får håpe han ikke snorker gitt.

[emoji23][emoji23][emoji85][emoji85][emoji85]

Jeg høres mye fælere ut enn jeg er altså [emoji23]

Jeg hadde forstått deg veldig godt jeg[emoji28] hadde blitt skuffa hvis jeg bare hadde fått senga en natt istedet for det som var "lovet"[emoji23][emoji23]

Jeg hadde forstått deg veldig godt jeg[emoji28] hadde blitt skuffa hvis jeg bare hadde fått senga en natt istedet for det som var "lovet"[emoji23][emoji23]
Hahaha absolutt. Men i morgen er han borte natta. Da skal jeg ha norwexparty. Får ikke komme hjem da. Hvertfall ikke før sent da evnt [emoji23]

Det er grenser for hvor langt opp i alder det anses som greit, men mellomste er under den grensen en stund enda og på kurs anses det trolig som ok litt lenger enn vanlig åpningstider ser det ut til. Foreldrene skifter jo ikke da, bare ungene, så sånnsett burde mor med to gutter kunne gå i guttegarderoben. Men det gjør man ikke.

5 og 6 år synes jeg er greit, eldste på 9 har ingenting i jentegarderoben å gjøre[emoji4]

Back
Topp