![]()
Liten pause fra gavestrikk
Seleskjørt til frøkna i eco merino fra knitorama [emoji1305][emoji1303]
Så fin[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Liten pause fra gavestrikk
Seleskjørt til frøkna i eco merino fra knitorama [emoji1305][emoji1303]
Mhm hadde detHadde vært knall det altså[emoji2]
Håper bare garnet er godt ogsåBlir spennende å prøve. Om jeg bare blir ferdig med det jeg gjør nå da først
![]()
Ja. Altfor mange planer liksom. Men ikke nok hender. Nå orka jeg ikke mer for i dag heller. Man blir litt sliten kjenner jeg ogsåGodt å ha litt på vent[emoji28]
Ja. Altfor mange planer liksom. Men ikke nok hender. Nå orka jeg ikke mer for i dag heller. Man blir litt sliten kjenner jeg også![]()
Hihi. Du har hvor mye i gang nå?
DetteGreit å ta litt pauser også[emoji2] hva holder du på med nå?
Altså? En hel natt fikk jeg alene. Der kom jammen mannebeinet hjem for å sove liksom [emoji23]
Får håpe han ikke snorker gitt.
DetteNærmer meg hvertfall noe. Skal ha 4 nøster og er godt på vei på nøste 3 nå
Pluss en acne inspirert genser [emoji14]![]()
Jeg høres mye fælere ut enn jeg er altså [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85][emoji85][emoji85]
Jeg høres mye fælere ut enn jeg er altså [emoji23]
Hahaha absolutt. Men i morgen er han borte natta. Da skal jeg ha norwexparty. Får ikke komme hjem da. Hvertfall ikke før sent da evnt [emoji23]Jeg hadde forstått deg veldig godt jeg[emoji28] hadde blitt skuffa hvis jeg bare hadde fått senga en natt istedet for det som var "lovet"[emoji23][emoji23]
God morgen alle sammen
Håper alle får en fin dag
Like måteGod morgen alle sammen
Håper alle får en fin dag
God morgen Kengu[emoji4]
Håper du får en fin dag også[emoji2]
Takk for detLike måte![]()
Det er han også, så jeg beholder han jeg[emoji6]
Det er grenser for hvor langt opp i alder det anses som greit, men mellomste er under den grensen en stund enda og på kurs anses det trolig som ok litt lenger enn vanlig åpningstider ser det ut til. Foreldrene skifter jo ikke da, bare ungene, så sånnsett burde mor med to gutter kunne gå i guttegarderoben. Men det gjør man ikke.
Vanskelig [emoji171] Jeg håper det blir bedre med tiden. Klem til dere [emoji171]
Fin dag?