Nja. Usikker [emoji23][emoji23][emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja. Usikker [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha. Ja. Følte de var flittigere før. Nå er alt ett tiltak for eldste [emoji14]
Da er jeg hjemme fra første gang som svømmeinstruktør med minstejenta. Som ikke fikk være på gruppe med meg [emoji14] Men hu overlevde det også.
La godt merke til at jeg var kvinnelig assistent da, for mange av jentene hang på meg. Skumle de to guttene som styra showet [emoji14] Men det var da koselig første gang til å være rimelig uvitende assistent [emoji23]
Prøver å få oversikt over julegavene jeg allerede har kjøpt
Med farmor i dag på kontroll. Foreslo da mat på kafeen med garn. Hu strikker sokker så.
Disse måtte jo hjem med meg da [emoji23]
Skikkelig digg blåfarge. 4 nøster av den ja. Godt der er 30% enda der ute [emoji23]![]()
Altså? En hel natt fikk jeg alene. Der kom jammen mannebeinet hjem for å sove liksom [emoji23]
Får håpe han ikke snorker gitt.
God morgen alle sammen
Håper alle får en fin dag
Tydligvis [emoji23][emoji23]What?![emoji23][emoji85] han savnet deg for mye!!
Det har jehHar du en fin dag?
Det har jeh
På kino å plukker opp kengubarnet og en kompis
Alt håp er vel ikke ute?Rekk opp hånda de som står på jobb med el-smerter og innser at da klaffer det trolig ikke denne måneden heller...
![]()
Nei. Men vi har tatt det med ro denne mnd. Jeg takler ikke flere skuffelser, kjenner jeg. Så blir det så blir jeg kjempeglad såklart, men hvis ikke så er jeg forberedt.Alt håp er vel ikke ute?![]()

Ikke overrasketFlink du er[emoji1]
Har ikke tenkt tanken engang[emoji23]
Det har jegHåper du også har en flott dag[emoji4]
Du da?Så bra[emoji4]