Skravletråd AUGUST!

Bridget Jones Baby før sovetid ja :D Herlig med ro :D

Elsker de. Redd de. Men SAW filmene feks går kjempefint. Kan fint se de ut på en dag heeelt alene og uten pute [emoji23]
Saw liker faktisk jeg og, men ikke alene [emoji23] Men jeg er for fantasifull til å se annet. Jeg er for åpen for sånt, haha.

Jeg så ferdig Bridget Jones Baby da. Vurderte legge meg og se ferdig i morgen. Så la jeg meg og en time etter jeg la meg... Ga jeg opp rett og slett. Hodet dundrer. Gjorde nok for mye utav meg i dag gitt ! [emoji90]

Så ikke bare dundrer det. Kvalm og vond også gitt.
Får prøve sofaen heller. For å ligge i senga gjør meg bare enda mer gåen.

Mannen som garantert ikke skulle hjem i dag altså. Spesielt siden jeg hadde partyet mitt. Kom hjem. Før alle gjester var gått også [emoji23]

Altså. Han var skikkelig dårlig på å sove borte gitt [emoji23]

Sambo har kommentert en føflekk på ryggen min en god stund, fordi jeg ber han klø meg, og da ender han som regel opp på føflekken. Han vil jeg skal sjekke. Samtidig har jeg fått endel nye føflekker, så jeg tok bilde av de for å se selv. Og 3 av de er ujevne. Aldri ofret det en tanke, før han faktisk ble bekymret. Det er jo sikkert ingenting, men tror jeg skal sjekke.

Sambo har kommentert en føflekk på ryggen min en god stund, fordi jeg ber han klø meg, og da ender han som regel opp på føflekken. Han vil jeg skal sjekke. Samtidig har jeg fått endel nye føflekker, så jeg tok bilde av de for å se selv. Og 3 av de er ujevne. Aldri ofret det en tanke, før han faktisk ble bekymret. Det er jo sikkert ingenting, men tror jeg skal sjekke.
Best å sjekke da ja. Skader hvertfall ikke ;)
Har selv en jeg skulle fått sjekka.

Jeg så ferdig Bridget Jones Baby da. Vurderte legge meg og se ferdig i morgen. Så la jeg meg og en time etter jeg la meg... Ga jeg opp rett og slett. Hodet dundrer. Gjorde nok for mye utav meg i dag gitt ! [emoji90]

Så ikke bare dundrer det. Kvalm og vond også gitt.
Får prøve sofaen heller. For å ligge i senga gjør meg bare enda mer gåen.

Mannen som garantert ikke skulle hjem i dag altså. Spesielt siden jeg hadde partyet mitt. Kom hjem. Før alle gjester var gått også [emoji23]

Altså. Han var skikkelig dårlig på å sove borte gitt [emoji23]
Leit at du skal ha så mye vondt Spyro! [emoji171] Det må jo være en forklaring på det...

Leit at du skal ha så mye vondt Spyro! [emoji171] Det må jo være en forklaring på det...
Får jammen håpe det er det ja. Men i dag er det nok mer selvforskyldt.

Lova mamma å ha party. Norwex party. Eller filleparty. Er jo bare en haug med filler og slikt noe.

Så for å ha folk måtte jeg ta hele huset. Med gode pauser da. Men likevel litt stress.
Og med 11 folk på besøk og få unge til seng og alt sammen, ble det nok dessverre litt mye. Så er nok mest min egen feil i dag gitt.

:) Men fikk gaver til verdi nesten 4000 kr da. For å ha partyet :D

Får jammen håpe det er det ja. Men i dag er det nok mer selvforskyldt.

Lova mamma å ha party. Norwex party. Eller filleparty. Er jo bare en haug med filler og slikt noe.

Så for å ha folk måtte jeg ta hele huset. Med gode pauser da. Men likevel litt stress.
Og med 11 folk på besøk og få unge til seng og alt sammen, ble det nok dessverre litt mye. Så er nok mest min egen feil i dag gitt.

:) Men fikk gaver til verdi nesten 4000 kr da. For å ha partyet :D
Allikevel da. Jeg forstår deg så godt, det er utmattende og man får igjen for det. Men det skal ikke være slik :/ Var der noen ålreite gaver da? :)

God morgen[emoji2] Har dere hatt ei god natt?
Vi har hatt besøk i senga i natt og det merkes på søvnen. Hu er en skikkelig mark, som bruker hele senga og vel så det[emoji28]

Søvnkvalitet blir ikke den samme med besøk i senga nei[emoji38]

Back
Topp