Tuppeluren har fått seg nye sko[emoji7]![]()
Så søte![emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuppeluren har fått seg nye sko[emoji7]![]()
Ja det er nok lurt det, å være føre var som du sierJeg fjerner jevnlig føfleker. Høsten er en super tid å få dem fjernet på
Legen sier at mine ikke ser farlig ut. Men akkurat på det, tar jeg heller føre var prinsippet![]()
ViktigMå sjekke en jeg også, dem ser litt merkelig ut
Men jeg savner også forumetTa vare på deg selv du
Så leit å høre. Men yngre eller ei, ofte kan det bli et fint vennskap om alderen ikke er veldig sprikende [emoji171] Jeg håper det blir sakte men sikkert bedre for han. Det kan ikke være så lett for foreldre heller.Nei, ikke mange[emoji849] noen yngre jenter har jeg sett..
Da skal jeg teste det ut neste gang det skal trommles![]()
Jeg har ikke sjekka...Jeg ligger sikkert på plass 100000000 om dagen så lite som jeg skriver.
Nåja. Jeg minnes fra min barndom at det var en del støv og rusk i området hvor undulatene bodde. Våre bodde i et bur, men var jo ute og fløy av og til da. Da måtte vi løpe rundt og vaske der de gjorde fra segSkaff en undulat, de flakser alt støvet avgårde [emoji23]![]()
Gratulerer så mye AnineeHei jenter. Da var vi endelig skrevet ut av sykehuset og godt funnet oss til rette i heimen.
Vært en lang uke. Men premien var verdt vær strevsomme sekund. Nå skal jeg få lagt den lille og sove.
Natta![]()
Godt gjort!Hatt norwexparty og jammen ble det solgt for over 9000 kr. Det vil si jeg fikk 3 vertinnegaver til verdi av 3500 kr hvertfall pluss valgfritt for 1100 krLuksus!
Herlig![emoji23][emoji23] Han holder meg med selskap om dagen [emoji171] Gromgutt. Men han etterligner lillemor, så jeg tror hun våkner hele tiden.
Så søte![emoji7]
Er litt det jeg også tenkte.What??? er det mulig???
Er litt det jeg også tenkte.
Man lar ikke små stå alene og bli lei seg på den måten.
Og ikke minst, greit at hun så han hele tiden, men hva viss han hadde begynt å løpe innover på sentret..
Nå var det riktignok på et veldig lite senter og ikke så mange folk der akkurat da, men de er veldig raske på den alderen og kan fort forsvinne.

God morgen!God morgen[emoji2] Håper dere får en fin dag alle sammen[emoji254]
God morgen!Ha en strålende dag!
Skal ikke gjøre stort. Skal i stallen, lage middag og hvile. Har fri i dag. Deilig.Takk for det[emoji2] Planer for dagen?
Det skal du f sjekket ja!Sambo har kommentert en føflekk på ryggen min en god stund, fordi jeg ber han klø meg, og da ender han som regel opp på føflekken. Han vil jeg skal sjekke. Samtidig har jeg fått endel nye føflekker, så jeg tok bilde av de for å se selv. Og 3 av de er ujevne. Aldri ofret det en tanke, før han faktisk ble bekymret. Det er jo sikkert ingenting, men tror jeg skal sjekke.