Skravletråd AUGUST!

Ja enklest når de klarer seg selv[emoji2]
Han klarte seg jo på skolesvømming og nå skal de begynne å dusje etter gym (må jeg huske på fredag!! Gymtøy og dusjgreier. Det har de ikke drevet med før) så jeg håper han kan klare det på kurs også

God morgen.

Tilbake i fra Polen, og ferdig med første feiring for 9 åringen i huset.

Nå skal jeg puste lettet ut før det braker løs igjen med 2 nye besøk i helgen ;)

Står alt bra til her?
Velkommen tilbake

Så bra[emoji2] da går det nok fint!
Jeg krysser fingrene for det.

Vi får se i løpet av helgas to kursdager om han gjør fremskritt eller fortsatt står still. Mellomste er noe bak ham i utvikling så jeg av de oppgavene de fikk. Men fint at de var tre voksne på 12-13 unger så de kunne møte dem på ulike nivå. En stund hadde han en voksen alene... Men mannens veddemål på at vi ville bli tilkalt/han sendt ut av kurset veddet jeg mot. Og vant ;-)

Han klarte seg jo på skolesvømming og nå skal de begynne å dusje etter gym (må jeg huske på fredag!! Gymtøy og dusjgreier. Det har de ikke drevet med før) så jeg håper han kan klare det på kurs også
Det går nok helt fint. Guttungen min dusjer på skolen 4 dager i uken :P Merkelig hva de får til ;)

a0b363ac35ca0e8a90e49c436663b6a0.jpg

Sånn ser det ut rundt frisørstolen min i dag[emoji79][emoji79]

Han har gym ene dagen, svømming med klassen ene dagen. og 2 dager i uken går han på aktivitetstilbud etter skolen. Som inneholder lek og morro i svømmehallen.
Imponerende.

Her hadde de svømming med skolen 10 ganger i tredje klasse. Og så har de vel like mange ganger i 5. Klasse.

Sier seg selv at lære ham å svømme må vi gjøre selv. Derav at både han og søstra i første klasse nå går på svømmekurs i helgene.

a0b363ac35ca0e8a90e49c436663b6a0.jpg

Sånn ser det ut rundt frisørstolen min i dag[emoji79][emoji79]

Har du klipt deg veldig kort?[emoji4]
Godt og ta av litt også[emoji6] her driver jeg og sparer igjen[emoji2] holder vel til babyen er født også blir det relativt kort[emoji23]

Nåja. Jeg minnes fra min barndom at det var en del støv og rusk i området hvor undulatene bodde. Våre bodde i et bur, men var jo ute og fløy av og til da. Da måtte vi løpe rundt og vaske der de gjorde fra seg :-)
Ja jeg er enig med deg Sara, de myter ofte og roter endel [emoji23] Så blir støvete rundt dem. Og de gjør fra seg ca. Hvert 5. Minutt. Heldigvis sitter han somregel på samme sted.

Ja føler meg ikke helt alene hjemme i allefall [emoji171] Mye selskap i en undulat, tro det eller ei.
Det er det jo

Jeg er oppvokst med undulater.

Men nettopp støv og fjær er deler av argumentet for hvorfor vi ikke har det, med en sønn med (mild) astma er det like greit å la være...

Har du klipt deg veldig kort?[emoji4]
Godt og ta av litt også[emoji6] her driver jeg og sparer igjen[emoji2] holder vel til babyen er født også blir det relativt kort[emoji23]

Jeg har egentlig spart i 7år. Men funnet ut at jeg har for tykt hår, så jeg orker aldri å gå med håret løst. Det blir for tungt og for varmt i nakken. Så i dag fikk frisøren frie tøyler igjen:)

Jeg har egentlig spart i 7år. Men funnet ut at jeg har for tykt hår, så jeg orker aldri å gå med håret løst. Det blir for tungt og for varmt i nakken. Så i dag fikk frisøren frie tøyler igjen:)

Var derfor jeg klipte det sist også. Og med en liten bebi som hang fast i det støtt(de klamme henda som alltid fikk tak i håret) så var det enklest å klippe det relativt kort[emoji4]

Imponerende.

Her hadde de svømming med skolen 10 ganger i tredje klasse. Og så har de vel like mange ganger i 5. Klasse.

Sier seg selv at lære ham å svømme må vi gjøre selv. Derav at både han og søstra i første klasse nå går på svømmekurs i helgene.

Oi, nei det var ikke mye svømming.
Her er vi super heldig både med svømming og aktivitetstilbud etter skolen. Hadde han ikke kunnet svømme før han startet in3 klassen hadde han iallefall lært det da. Nå er han en reser på svømmingen. Mye bedre enn meg[emoji23][emoji23]

Det er det jo

Jeg er oppvokst med undulater.

Men nettopp støv og fjær er deler av argumentet for hvorfor vi ikke har det, med en sønn med (mild) astma er det like greit å la være...
Mhm. Jeg skjønner dere godt. Jeg har astma selv så vi må rydde etter han ofte. Samboer tåler ingen andre dyr, så måtte bli pipp [emoji171]

God morgen alle sammen! :) Hva skal dere gjøre i dag? :)
God morgen :) Foreløpig slappet av og forsøkt å få hodet med på leken. Skal veldig forsiktig prøve å male litt, også må jeg vaske klær. Ellers hente lille og ta det med ro :) Mannen skal spille golf. Hva med deg?

Back
Topp