Han klarte seg jo på skolesvømming og nå skal de begynne å dusje etter gym (må jeg huske på fredag!! Gymtøy og dusjgreier. Det har de ikke drevet med før) så jeg håper han kan klare det på kurs ogsåJa enklest når de klarer seg selv[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han klarte seg jo på skolesvømming og nå skal de begynne å dusje etter gym (må jeg huske på fredag!! Gymtøy og dusjgreier. Det har de ikke drevet med før) så jeg håper han kan klare det på kurs ogsåJa enklest når de klarer seg selv[emoji2]
Velkommen tilbakeGod morgen.
Tilbake i fra Polen, og ferdig med første feiring for 9 åringen i huset.
Nå skal jeg puste lettet ut før det braker løs igjen med 2 nye besøk i helgen![]()
Står alt bra til her?
Jeg krysser fingrene for det.Så bra[emoji2] da går det nok fint!
Jobb, farge brynene, fotball kamp med guttungen og deretter trening.God morgen alle sammen!Hva skal dere gjøre i dag?
![]()
Skal ikke gjøre stort. Skal i stallen, lage middag og hvile. Har fri i dag. Deilig.
Du da?
Det går nok helt fint. Guttungen min dusjer på skolen 4 dager i ukenHan klarte seg jo på skolesvømming og nå skal de begynne å dusje etter gym (må jeg huske på fredag!! Gymtøy og dusjgreier. Det har de ikke drevet med før) så jeg håper han kan klare det på kurs også
Dusje på skolen fire dager i uka? Hva driver de med?Det går nok helt fint. Guttungen min dusjer på skolen 4 dager i uken [emoji14] Merkelig hva de får til![]()
Han har gym ene dagen, svømming med klassen ene dagen. og 2 dager i uken går han på aktivitetstilbud etter skolen. Som inneholder lek og morro i svømmehallen.Dusje på skolen fire dager i uka? Hva driver de med?
Imponerende.Han har gym ene dagen, svømming med klassen ene dagen. og 2 dager i uken går han på aktivitetstilbud etter skolen. Som inneholder lek og morro i svømmehallen.
Ja har bestemt meg for detDet skal du f sjekket ja!
Ja føler meg ikke helt alene hjemme i allefall [emoji171] Mye selskap i en undulat, tro det eller ei.Herlig!
![]()
Sånn ser det ut rundt frisørstolen min i dag[emoji79][emoji79]
Ja jeg er enig med deg Sara, de myter ofte og roter endel [emoji23] Så blir støvete rundt dem. Og de gjør fra seg ca. Hvert 5. Minutt. Heldigvis sitter han somregel på samme sted.Nåja. Jeg minnes fra min barndom at det var en del støv og rusk i området hvor undulatene bodde. Våre bodde i et bur, men var jo ute og fløy av og til da. Da måtte vi løpe rundt og vaske der de gjorde fra seg![]()
Det er det joJa føler meg ikke helt alene hjemme i allefall [emoji171] Mye selskap i en undulat, tro det eller ei.
Har du klipt deg veldig kort?[emoji4]
Godt og ta av litt også[emoji6] her driver jeg og sparer igjen[emoji2] holder vel til babyen er født også blir det relativt kort[emoji23]
Jeg har egentlig spart i 7år. Men funnet ut at jeg har for tykt hår, så jeg orker aldri å gå med håret løst. Det blir for tungt og for varmt i nakken. Så i dag fikk frisøren frie tøyler igjen![]()
Imponerende.
Her hadde de svømming med skolen 10 ganger i tredje klasse. Og så har de vel like mange ganger i 5. Klasse.
Sier seg selv at lære ham å svømme må vi gjøre selv. Derav at både han og søstra i første klasse nå går på svømmekurs i helgene.
Mhm. Jeg skjønner dere godt. Jeg har astma selv så vi må rydde etter han ofte. Samboer tåler ingen andre dyr, så måtte bli pipp [emoji171]Det er det jo
Jeg er oppvokst med undulater.
Men nettopp støv og fjær er deler av argumentet for hvorfor vi ikke har det, med en sønn med (mild) astma er det like greit å la være...
God morgenGod morgen alle sammen!Hva skal dere gjøre i dag?
![]()