Rush trampolineparkHvor var dette?[emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rush trampolineparkHvor var dette?[emoji849]
Det er detForberedelsene er jo halve moroa![emoji1]
Blir sprø kjenner jegDet er du ikke alene om[emoji13]
Jupp er det altsåHerlig når de blir så glade[emoji7]
Men det skal være overproduksjon i starten da, hos de fleste regulerer det segTakk for tips, skal definitivt sjekkes ut hvis det ikke bedrer seg av seg selv [emoji4]
Gniii inn hva jeg har kosa med i dag. Og fikk tom blinkskudd av hu [emoji7]
Her ser hu ut som blanding av hund og kanin da [emoji23][emoji7]![]()
Hahahaha [emoji23] Der ser du [emoji23]Jeg tenkte det var en svært lodden kanin[emoji23][emoji23] men skikkelig søt da[emoji7]
TakkSå kult bilde!![emoji1]
TakkGratulerer med dagen til Kengu barnet, Kengu[emoji4]
Er det noen som har sett Skrømt de 2 siste dagene?
Sendt deg pmOg slik finner man ut at man trenger å impregnere skoene sine en gang til
![]()
Ha ha jajaKjære, vi skal tidlig opp i morgen, kanskje på tide å legge seee... ØL nå???
Takk, prøver ihvertfall. Tenker det blir 2-3 dager hvor jeg skeier ut men planlagt at det ikke blir flere! Men blir da hele dagen da, får utnytte det maks [emoji23]Du er flink
Mhm akkurat en sånn som man vil ha i vennekretsenHøres ut som en hyggelig fyr
Nope så holder hardt på dietten, skal som sagt ha noen dager hvor jeg skeier ut, men gidder ikke skeie ut nærmest annenhver dag pga besøk eller vi er borte noe som de nærmest forventer virker det som, denne dietten har gjort at de ihvertfall snakker en del da [emoji23]Dersom man hopper ut og inn av ketose vil man bli plaget med hodepine, hvertfall med den varmen som er hos dere, og det ønsker man hvertfall ikke
Det blir sikkert kjempe koselig, gratulerer som tante [emoji7]O morgen skal vi på sykehuset å møte nevøen min for første gang [emoji173][emoji173]