Skravletråd AUGUST!

Vi har hatt hjemmebesøk av jordmor i dag! Jenta mi er 6 dager og har tatt igjen fødselsvekta si og vel så det [emoji28] lagt på seg 220 g på 3 dager hjemme [emoji4] neste veiing på tirsdag, da er det hjemmebesøk fra helsesøster [emoji4]
Ååå gratulerer så mye med lille nurket [emoji7]

Har du også vært hos tannlegen i dag?
Jupp, var det her om dagen og fikk borret litt samt satt på midlertidig fylling og idag fikk jeg satt på skikkelig fylling så nå mangler jeg "bare" å ta en visdomstann men må få tak i beroligende før den tid!
Resterende 2 visdomstenner tas neste ferie for tannlegen ville ta litt etter litt

Jupp, var det her om dagen og fikk borret litt samt satt på midlertidig fylling og idag fikk jeg satt på skikkelig fylling så nå mangler jeg "bare" å ta en visdomstann men må få tak i beroligende før den tid!
Resterende 2 visdomstenner tas neste ferie for tannlegen ville ta litt etter litt
Er vel kanskje greit å gjøre det nede, er vel litt billigere.
Jeg hadde bare vanlig rutinesjekk som jeg har en gang i året

Samme størrelse som min eldste det.
Han var 2.735g.
Var så liten at jeg nesten ikke turte å løfte han opp
Det er heldigvis ikke sånn at jeg ikke tør å ta i henne, hun er kjempesterk og virker ikke lita (selv om hun er det) om du skjønner hva jeg mener [emoji28] men alle som besøker oss sier at de nesten ikke tør å holde henne.

Når man spiser lavkarbo og er i ketose vil vist ingen egyptere forstå det, kan jo "bare" ta et glass jus med sukker? noen biter sjokolade går vel greit? kan jo spise ris bare for idag?

Stakkars mannen prøver å forklare og da ser de sjokkert ut og kommer med hva er det hun spiser da? [emoji54]

Hvordan går det med deg? Skjønner deg går bra med henne som har gått opp så bra på disse dagene [emoji7]
Meg går det veldig bra med! Sprenger godt i puppene da, er visst begrenset hvor mye jenta klarer å spise men ingen begrensing på hvor mye mamma'n klarer å produsere [emoji2]
Joda vi spiser, sover og koser oss masse [emoji7]

Er vel kanskje greit å gjøre det nede, er vel litt billigere.
Jeg hadde bare vanlig rutinesjekk som jeg har en gang i året
Har ikke hvert der på 7 år, da tvang en tannlege en visdomstann jeg ikke ville ha trukket med inflammasjon ut av munnen min så fikk fobi.

Går greit nå, altså har ikke bitet han enda ihvertfall [emoji23]

Han er en av de beste vennene til mannen så han prøvde å betale noe idag men han nekter så dette blir spennende, blir ihvertfall ikke dyrt og han gjør en fantastisk jobb [emoji4]

Meg går det veldig bra med! Sprenger godt i puppene da, er visst begrenset hvor mye jenta klarer å spise men ingen begrensing på hvor mye mamma'n klarer å produsere [emoji2]
Huff ja er sånn den første tiden, blir forhåpentligvis snart bedre [emoji4]

Litt tøft å starte i bhg kanskje
Ikke utenkelig

I dag hentet jeg tidlig. Så fikk hub mammakos og amming før middag, rolig middag med familien og var i bedre humør.

Halv seks måtte vi bytte bleie og hun mente hun ville lalle
Vi tok på pysj og så fikk hun kveldsmat og sover nå søtt. Håper på en bedre natt.

Det går seg somregel til

Gjør det ikke det så søk på overproduksjon på ammehjelpen, der er en artikkel som beskriver heltømming og intervallamming som hjalp meg med de to første. Med sistemor pumpet jeg likegodt overskuddet til neonatal

Vi har hatt hjemmebesøk av jordmor i dag! Jenta mi er 6 dager og har tatt igjen fødselsvekta si og vel så det [emoji28] lagt på seg 220 g på 3 dager hjemme [emoji4] neste veiing på tirsdag, da er det hjemmebesøk fra helsesøster [emoji4]
Godt gjort

God ettermiddag damer, prøver å lese meg til hvordan det går med Mirell og Skrømt men litt vel mange sider å gå igjennom når jeg bare venter på at tannlegen skal bli ferdig med mannen [emoji4]
Mirell har jeg desverre ikke sett så mye til. De har vel nok å stri med....

God ettermiddag damer, prøver å lese meg til hvordan det går med Mirell og Skrømt men litt vel mange sider å gå igjennom når jeg bare venter på at tannlegen skal bli ferdig med mannen [emoji4]

Ja det vil jeg tro, håper bare at det går bra med dem og at prøvene de skulle ta var gode om de kan være det i en sånn situasjon

Back
Topp