Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornøyd gutt da han åpnet bursdagsgaven
Nå skal vi snart på rush
Godt han alltid blir happySå bra han ble happy[emoji1]
Ja. Da blir jeg jo bare liggende oppe i senga og glo på veggen [emoji23]
Kjempe. Gleder meg. Håper bare hodet fungerer der![]()
Så veldig også. Så spennende er det ikke [emoji23]Det er jo bortkastet [emoji23] booooring.....
TakkKrysser fingre for at sol og varme gjør underverker[emoji2]
[emoji23][emoji23] for et herlig bildeGniii inn hva jeg har kosa med i dag. Og fikk tom blinkskudd av hu [emoji7]
Her ser hu ut som blanding av hund og kanin da [emoji23][emoji7]![]()
Det gjør vel vi alle..Jeg haaaater kø!
Ikke sant [emoji23] Men nydelig likevel da ja [emoji7][emoji23][emoji23] for et herlig bilde
Uh lykke til. Til dere begge. Su med å lese deg opp og mannen med tannlegenGod ettermiddag damer, prøver å lese meg til hvordan det går med Mirell og Skrømt men litt vel mange sider å gå igjennom når jeg bare venter på at tannlegen skal bli ferdig med mannen [emoji4]
Vel jeg var nettopp ferdig hos tannlege (har fobi så litt stolt over at jeg nå er ferdig med et problem av minst 4 [emoji54])Uh lykke til. Til dere begge. Su med å lese deg opp og mannen med tannlegen
Så koselig daVi har hatt hjemmebesøk av jordmor i dag! Jenta mi er 6 dager og har tatt igjen fødselsvekta si og vel så det [emoji28] lagt på seg 220 g på 3 dager hjemme [emoji4] neste veiing på tirsdag, da er det hjemmebesøk fra helsesøster [emoji4]
Har du også vært hos tannlegen i dag?Vel jeg var nettopp ferdig hos tannlege (har fobi så litt stolt over at jeg nå er ferdig med et problem av minst 4 [emoji54])
Og 70 sider ble litt for mye så håper det går bra med dem