Skravletråd AUGUST!

Gniii inn hva jeg har kosa med i dag. Og fikk tom blinkskudd av hu [emoji7]

Her ser hu ut som blanding av hund og kanin da [emoji23][emoji7]
ca42fd07826d9ac291932a27e9ea2417.jpg

Jeg tenkte det var en svært lodden kanin[emoji23][emoji23] men skikkelig søt da[emoji7]

Jeg tenkte det var en svært lodden kanin[emoji23][emoji23] men skikkelig søt da[emoji7]
Hahahaha [emoji23] Der ser du [emoji23]
Valp enda med mye pels. Så når hu var i farta og trykka hodet litt tilbake og øra enda flagra i lufta? Råsøt og hadde passa som kanin [emoji23][emoji7]

Nyvasket klær som burde blitt bretta, kjøkken som burde blitt ryddet. Pakning på ved-ovnen som burde blitt fiksa. Og maskeringsteip som burde vert fjerna ifra det nymalte rommet.

Tror denne babyen i magen stjeler all energien min[emoji42][emoji42][emoji42][emoji42]

Dersom man hopper ut og inn av ketose vil man bli plaget med hodepine, hvertfall med den varmen som er hos dere, og det ønsker man hvertfall ikke
Nope så holder hardt på dietten, skal som sagt ha noen dager hvor jeg skeier ut, men gidder ikke skeie ut nærmest annenhver dag pga besøk eller vi er borte noe som de nærmest forventer virker det som, denne dietten har gjort at de ihvertfall snakker en del da [emoji23]

Back
Topp