Skravletråd AUGUST!

Jaja da har jeg møtt eksmannen til svigerinnen min, større drittsekk tror jeg man skal lete lenge etter for å finne!

Ikke sett ungene på 2,5 år og da kun for å få gitt dem bidrag som han vil ha underskrift fra svigerfar om at de har fått, reiste til mannens tante for å slippe å bruke penger på kafé og mat!

Nekter for at han kan finne skyss derifra så måtte sitte på med oss tydeligvis! Mannen pekte ut alle taxier, tuk tuk, minibusser osv men han unnskylder ikke engang, alt for å bruke minst mulig penger på barna han omtrent aldri ser!

Det er heldigvis ikke sånn at jeg ikke tør å ta i henne, hun er kjempesterk og virker ikke lita (selv om hun er det) om du skjønner hva jeg mener [emoji28] men alle som besøker oss sier at de nesten ikke tør å holde henne.
Åh det hu sker jeg fra min var nyfødt men han var helt nede i 2.2 kg da

Når man spiser lavkarbo og er i ketose vil vist ingen egyptere forstå det, kan jo "bare" ta et glass jus med sukker? noen biter sjokolade går vel greit? kan jo spise ris bare for idag?

Stakkars mannen prøver å forklare og da ser de sjokkert ut og kommer med hva er det hun spiser da? [emoji54]
He he er vel ikke vanlig

Ikke utenkelig

I dag hentet jeg tidlig. Så fikk hub mammakos og amming før middag, rolig middag med familien og var i bedre humør.

Halv seks måtte vi bytte bleie og hun mente hun ville lalle
Vi tok på pysj og så fikk hun kveldsmat og sover nå søtt. Håper på en bedre natt.
Får håpe på det ja

Det går seg somregel til

Gjør det ikke det så søk på overproduksjon på ammehjelpen, der er en artikkel som beskriver heltømming og intervallamming som hjalp meg med de to første. Med sistemor pumpet jeg likegodt overskuddet til neonatal
Takk for tips, skal definitivt sjekkes ut hvis det ikke bedrer seg av seg selv [emoji4]

Jaja da har jeg møtt eksmannen til svigerinnen min, større drittsekk tror jeg man skal lete lenge etter for å finne!

Ikke sett ungene på 2,5 år og da kun for å få gitt dem bidrag som han vil ha underskrift fra svigerfar om at de har fått, reiste til mannens tante for å slippe å bruke penger på kafé og mat!

Nekter for at han kan finne skyss derifra så måtte sitte på med oss tydeligvis! Mannen pekte ut alle taxier, tuk tuk, minibusser osv men han unnskylder ikke engang, alt for å bruke minst mulig penger på barna han omtrent aldri ser!
Høres ut som en hyggelig fyr

God ettermiddag damer, prøver å lese meg til hvordan det går med Mirell og Skrømt men litt vel mange sider å gå igjennom når jeg bare venter på at tannlegen skal bli ferdig med mannen [emoji4]

Koselig at du titter innom oss[emoji2]

Når man spiser lavkarbo og er i ketose vil vist ingen egyptere forstå det, kan jo "bare" ta et glass jus med sukker? noen biter sjokolade går vel greit? kan jo spise ris bare for idag?

Stakkars mannen prøver å forklare og da ser de sjokkert ut og kommer med hva er det hun spiser da? [emoji54]
Dersom man hopper ut og inn av ketose vil man bli plaget med hodepine, hvertfall med den varmen som er hos dere, og det ønsker man hvertfall ikke

Vi har hatt hjemmebesøk av jordmor i dag! Jenta mi er 6 dager og har tatt igjen fødselsvekta si og vel så det [emoji28] lagt på seg 220 g på 3 dager hjemme [emoji4] neste veiing på tirsdag, da er det hjemmebesøk fra helsesøster [emoji4]

Så bra hun legger godt på seg[emoji2]

Back
Topp