Greit å finne det ut da, håper du var nesten hjemme [emoji6]Og slik finner man ut at man trenger å impregnere skoene sine en gang til [emoji14]
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit å finne det ut da, håper du var nesten hjemme [emoji6]Og slik finner man ut at man trenger å impregnere skoene sine en gang til [emoji14]
![]()
Er ikke det vanlig da? Det meste kan fint stå da [emoji4]Nyvasket klær som burde blitt bretta, kjøkken som burde blitt ryddet. Pakning på ved-ovnen som burde blitt fiksa. Og maskeringsteip som burde vert fjerna ifra det nymalte rommet.
Tror denne babyen i magen stjeler all energien min[emoji42][emoji42][emoji42][emoji42]
Ikke alt man skal forståMhm akkurat en sånn som man vil ha i vennekretsen
Skjønner ikke hvordan noen kan være sånn jeg
Ikke jeg heller og svigerinnen min hadde spurt om han kunne snakke med eldste for 6 mnd siden fordi han absolutt ikke ville høre etter (han er 14 år), da fikk hun bare beskjed om at nå kommer hun til han, og kan ikke håndtere barn alene osv selvom hun bodde flere år alene i Kuwait før de ble skilte fordi han ikke ville betale for visum til seg selvIkke alt man skal forståUtrolig at man får seg til det da. Med god samvittighet
Huff da, greit å bare sove nede da så slipper også å våkneTenker jeg sover nede i natt også gitt. Mannen er bråkebøtte for tiden gitt [emoji23][emoji25]
Det kan du siMhm akkurat en sånn som man vil ha i vennekretsen
Skjønner ikke hvordan noen kan være sånn jeg
Takk, endelig sksl vi få se hanDet blir sikkert kjempe koselig, gratulerer som tante [emoji7]
Jaja da har jeg møtt eksmannen til svigerinnen min, større drittsekk tror jeg man skal lete lenge etter for å finne!
Ikke sett ungene på 2,5 år og da kun for å få gitt dem bidrag som han vil ha underskrift fra svigerfar om at de har fått, reiste til mannens tante for å slippe å bruke penger på kafé og mat!
Nekter for at han kan finne skyss derifra så måtte sitte på med oss tydeligvis! Mannen pekte ut alle taxier, tuk tuk, minibusser osv men han unnskylder ikke engang, alt for å bruke minst mulig penger på barna han omtrent aldri ser!
Rush trampolinepark
O morgen skal vi på sykehuset å møte nevøen min for første gang [emoji173][emoji173]
Gratulerer med dagen til Kengu barnet, Kengu[emoji4]
Er det noen som har sett Skrømt de 2 siste dagene?
TakkGanske greit kamera på mobilen min gitt
Du har nok helt rett. Er bare hodet mitt som ikke helt henger medEr ikke det vanlig da? Det meste kan fint stå da [emoji4]
God morgendet er freeeedag
![]()
Ikke sett henne...[emoji20]
Og slik finner man ut at man trenger å impregnere skoene sine en gang til
![]()
Nyvasket klær som burde blitt bretta, kjøkken som burde blitt ryddet. Pakning på ved-ovnen som burde blitt fiksa. Og maskeringsteip som burde vert fjerna ifra det nymalte rommet.
Tror denne babyen i magen stjeler all energien min[emoji42][emoji42][emoji42][emoji42]