Nam... Vi skulle ha det her om dagen, men ble så dårlig tid mellom 50 års lag og kino at vi ikke rakk det...
Det er så goooodt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam... Vi skulle ha det her om dagen, men ble så dårlig tid mellom 50 års lag og kino at vi ikke rakk det...
Synes det er greit å ha det i starten i alle fallOkBare skravler jeg
![]()
Hehe, ja det har du vel friskt i minnet![]()
Ok! Alt vel her og jaHei hei! Ja, har vært travelt idag
Alt er vel her, men tror det blir tidlig kveld idag
Alt vel der og?![]()
Oi, så bra!Ja, jeg har vunnet vognpose og tåteflaske før![]()
Det ordner seg alltid på ett eller annet visIkke det dummeste som kunne skjedd for ham nei. Kjipt at ca 10 personer mister jobben da, men for hans del, han trengte det sparket bak for å finne seg en ny jobb egentlig. Hadde bare vært gunstigere å finne den mens han var i jobb for å slippe dagpengeperioden, men vi klarer det helt fint. Selvsagt ikke optimal timing opp mot termin om 5 mnd og denslags, men whatever, det blir som det blir, og det ordner seg nok.
Blir spennende å se hvem som vinner nå ogsåJa, supre premier![]()
Åh, gleder meg til å følge fortsettelsen! Kommer til å bli den mest fantastiske høsten og vinteren noensinne!Satser på at skolestarten går bra ja![]()
Har ikke vært noen god sommer, eller sommer for å få energi og nye krefter. I grunnen bare blitt tappet, gang på gang. Men NÅ skal trenden snu. For det har jeg bestemt, tenk![]()
Gir blod på tann det, når man vinner noeJeg vil og vinne meeeer![]()
Jeg har vært her i 2 år, men hadde vel noen mnd her i vår hvor jeg var lite aktiv.Oi, så bra!hvor lenge har du vært i gamet da?
Haha ja det er sant! De siste tre i forrige svangerskap gikk fort i grunn for jeg spydde til 8. MndHaha, det var litt av en sammenligningMen skjønner godt hva du mener! Men de tre siste ukene går riiiimelig treigt de og da
![]()
Ja, attpåtil!! Godt du beholdt vettet daJa, spesielt siden jeg gikk 11 dager på overtidhaha
Ok! Alt vel her og jaSliten etter en dag med mye husarbeid. Burde sikkert lagt meg for lenge siden. Men sitter oppe bare litt til
![]()
Jaja, de har vel 50% sjanse for å ta rett.Her sa de fleste sånne tester at det skulle være jente, ble en gutt![]()
Akkurat det som skjer jaGir blod på tann det, når man vinner noe![]()
Så deiligDet er så goooodtså nå har vi middag for imorgen og, blir alltid rester
![]()
Kan vel være greit å ha det til å motivere seg med. Jeg sjekker lista hver dag daSynes det er greit å ha det i starten i alle fall![]()