Skravletråd august

Hehe, her kjenner jeg en hodepine som holder på å bygge seg opp.. Skal ikke la den få slippe til, så blir vel heller til at vi legget oss :) lenge siden jeg har lagt meg så tidlig :p
Gå og legg deg! Greit å spare så mye krefter som mulig npr man har baby! Man vet bo heller aldri helt hvordan natten blir

Så deilig :) Blir nesten aldri rester til dagen etterpå med lasagne her.. Livretten til samboeren, så om det er noe igjen så går han å gofler til det er tomt. Ikke bund i magen hans og han har god forbrenning...

Såpass :p
Her bruker vi nesten halve forma..så har vi resten til dagen etter. Det er ganske greit med restemiddager :D

Guttebass! Herregud jeg er så spent jeg! Vi som har termin så sent i mnd og må pine oss gjennom en del oul før det er vår ut! Men så er jeg spent på alle da så kan bli gøy og!
Hehe, ja, september måned kommer til å gå tregt, merker jeg. Og så kjapp som jeg er, er det ganske utrolig dersom jeg får time i september i det hele tatt. :p spørs om det ikke bikker oktober. Skal til legen neste tirsdag liksom. :p

Back
Topp