Skravletråd august

Hehe, her kjenner jeg en hodepine som holder på å bygge seg opp.. Skal ikke la den få slippe til, så blir vel heller til at vi legget oss :) lenge siden jeg har lagt meg så tidlig :p
Kjenner på det samme her også :/
Så er nok best å ta kveld snart :)

Blir spennende å se hvem som vinner nå også :)
Det er jeg superspent på også!
Og så så jeg at det 'bare' er bilstolen som er på 2222 innlegg. Resten er innenfor på 1500 innlegg. Siden vi strengt tatt har TO slike bilstoler, og INGEN som sitter i dem lengre, så trenger jeg strengt tatt ikke stresse med mer enn 1500 innlegg ;) En evt tredjemann har nok bilstoler likevel liksom ;)

Er så spent! Har du noen følelse?
Nei,ikke helt. Med første visste jeg det var jente, og det stemte jo. Nå er jeg ganske nøytral. Svangerskapet er ikke veldig annerledes - bare enda litt mildere symptomer kanskje. Men heller mot gutt. :)

Kan vel være greit å ha det til å motivere seg med. Jeg sjekker lista hver dag da:)
Jeg har gjort det så langt her også :)
Pleier ikke sjekke like mye utover i mnd da:p

Åh, gleder meg til å følge fortsettelsen! Kommer til å bli den mest fantastiske høsten og vinteren noensinne! :D
Jeg håper jo jeg skal være dårlig i høst eller vinter da. men håper skolestarten går bra, og at min form bare er en onde på veien til en etterlengtet skatt :D

Jeg har gjort det så langt her også :)
Pleier ikke sjekke like mye utover i mnd da:p
Hehe! Forrige måned var jeg ikke like flink da. Hadde ferie, og ble vanskelig å ta opp kampen om beinet npr jeg var ferdig i ferie. + at jeg slet veldig med nettet hjemme. Åå gav litt opp, og da sjekka jeg ikke lista heller.

Det er jeg superspent på også!
Og så så jeg at det 'bare' er bilstolen som er på 2222 innlegg. Resten er innenfor på 1500 innlegg. Siden vi strengt tatt har TO slike bilstoler, og INGEN som sitter i dem lengre, så trenger jeg strengt tatt ikke stresse med mer enn 1500 innlegg ;) En evt tredjemann har nok bilstoler likevel liksom ;)
Ja, det er bare bilstolen på toppen ja. Skjønner godt at du ikke stresser med så mange innlegg da. Vi har bare en bilstol, så vi har helt klart behov for en ny :D

Ja, det blir kjempespennende! Håper så inderlig at jeg får være med i trekning av stolen. Da blir det ekstra spennende:)
Ja, det hadde vært noe :D

Nei,ikke helt. Med første visste jeg det var jente, og det stemte jo. Nå er jeg ganske nøytral. Svangerskapet er ikke veldig annerledes - bare enda litt mildere symptomer kanskje. Men heller mot gutt. :)
Guttebass! Herregud jeg er så spent jeg! Vi som har termin så sent i mnd og må pine oss gjennom en del oul før det er vår ut! Men så er jeg spent på alle da så kan bli gøy og!

Ok, ja, da har du jo hatt noen forsøk også. Blir så spennende å se hvem som vinner bilstolen!
Ja, det blir det :)
Spennende å se hvor mange som kommer opp på så mange innlegg,.

Ja, det er bare bilstolen på toppen ja. Skjønner godt at du ikke stresser med så mange innlegg da. Vi har bare en bilstol, så vi har helt klart behov for en ny :D
Vi trenger den og! Men 2223 er maaaange innlegg altså :P

Jeg håper jo jeg skal være dårlig i høst eller vinter da. men håper skolestarten går bra, og at min form bare er en onde på veien til en etterlengtet skatt :D
Du kommer nok til å tilbringe jula over doskåla, skal du se! :D

Hehe! Forrige måned var jeg ikke like flink da. Hadde ferie, og ble vanskelig å ta opp kampen om beinet npr jeg var ferdig i ferie. + at jeg slet veldig med nettet hjemme. Åå gav litt opp, og da sjekka jeg ikke lista heller.
Her satser jeg på at jeg ligger så godt an på slutten at jeg slipper stress med å sjekke lista og skravle masse :p
Forrige mnd var jeg raskt i mål pga ferie ;)

Back
Topp