Takk så myeHuffDa.. God bedring til febergutten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk så myeHuffDa.. God bedring til febergutten!
Nei ikke før søndagBursdag i mårra og?
Skal se at han har rett. Har du tatt ringtesten?Ja virker sånn!Søt kar...
Jupp. Men hadde hatt god sjanse til å vinne da.Ja, da blir det vel heller lite liv![]()
Men desto større fare for å bryte forumreglene daJupp. Men hadde hatt god sjanse til å vinne da.![]()
Enig!Åh, det er så trøttsomt!
Ja, husarbeid blir man jo aldri ferdig med! Jeg har noen småærender jeg må gjøre bare. Og så må jeg forberede noe jeg skal ha klart til vi skal ha planleggingsdag på jobb på torsdag.I morgen må jeg ned på Princess og kjøpe en fin lysestake som jeg så for et par uker siden. Hadde ikke tid til å kjøpe da, så får gjøre det i morgen istedet. Ellers ingenting, bortsett fra evinnelig husarbeid! Du da?
Ringtesten sa jente, kinesisk kart jente. Men jeg har 150 mannfolk i livet mitt så jeg klarer ikke helt ha følelsen! Men jeg har ikke guttefølelse hellerSkal se at han har rett. Har du tatt ringtesten?![]()
Ja, kan vel detHihi, kan vel skje med høyt temp over lang tid![]()
Får ta det igjen en annen dag. Heldigvis mange dager igjen i augustJa, kan vel det![]()
Haha, ja, det har du veldig rett i! :OMen desto større fare for å bryte forumreglene da![]()
Ja, så da hadde det nok blitt lite premierHaha, ja, det har du veldig rett i! :O
Hadde nok gjerne blitt tatt i spamming!
Ok, er du lærer? Eller barnehage?Ja, husarbeid blir man jo aldri ferdig med! Jeg har noen småærender jeg må gjøre bare. Og så må jeg forberede noe jeg skal ha klart til vi skal ha planleggingsdag på jobb på torsdag.
Du skal se du ruger på unntaket som bekrefter regelen.Ringtesten sa jente, kinesisk kart jente. Men jeg har 150 mannfolk i livet mitt så jeg klarer ikke helt ha følelsen! Men jeg har ikke guttefølelse hellertime will show!
Har du noen gang vunnet noe forresten?Ja, så da hadde det nok blitt lite premier![]()
![]()
BarnehagelærerOk, er du lærer? Eller barnehage?
Hva hadde dere til middag i dag?
Har nytet en god fiskesuppe i dag![]()
Absolutt! Ingen krise.. Enda!:OFår ta det igjen en annen dag. Heldigvis mange dager igjen i august![]()
Hørtes godt utHer ble det grilling av pølser og hamburger![]()
Ja, jeg har vunnet vognpose og tåteflaske førHar du noen gang vunnet noe forresten?