Haha, det kan de umulig gjøre!Nei men har ikke sjans! Skjønner ikle hvordan folk rekker skravle når de jobber!![]()
Jeg begynner ikke på skolen før neste mnd, så jeg har god tid foreløpig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det kan de umulig gjøre!Nei men har ikke sjans! Skjønner ikle hvordan folk rekker skravle når de jobber!![]()
Usj, håper ikke det er syk-syk...! God bedring!Vet ikke. To bløte bleier og to omganger med spyca 2 timer til vi er hjemme, men må jo stoppe hele tiden
blir ikke biltur på leeeenge for å si det sånn
Hvordan ligger du an?Noen har allerede gjort det og mange ligger godt an![]()
Bilde?Haha, nå ser jeg at du har skifta også!
Er lov å gå lei da, kjenner litt på det selv også.Jeg gikk lei noen dager nå. Tallet mitt ø k e r Ikke!!!
Og noen er avhengig av mer skravlingNoen har allerede gjort det og mange ligger godt an![]()
ser nesten sånn ut! Når jeg føler jeg har skravlet en del syns det ikkeGår det bakover?![]()
Hvordan går det med eldstemann, btw? Har han hostet noe mer?Usj, håper ikke det er syk-syk...! God bedring!
Håper det er kortvarig ja!Tusen takk. Sover søtt nå. Febergutt og snørrete. Håper det går fort over![]()
Ligger helt greit an. Kom meg over 1150 i dag, som var måletHvordan ligger du an?
Rartser nesten sånn ut! Når jeg føler jeg har skravlet en del syns det ikkemen jeg skal vel rekke 1500. Da er det ikke så hast
![]()
Det er kjempebra! Sikter du mot 1500 eller 2222?Ligger helt greit an. Kom meg over 1150 i dag, som var målet![]()
Det er jeg ogsåOg noen er avhengig av mer skravling![]()
Deilig med tid!Haha, det kan de umulig gjøre!
Jeg begynner ikke på skolen før neste mnd, så jeg har god tid foreløpig.![]()
Kan ikke si at jeg ikke prøver på 2222Det er kjempebra! Sikter du mot 1500 eller 2222?
Nope, var nok bare morgenrufs. Heldigvis! Er sikkert bare jeg som får dette såpass kraftig fordi jeg er litt nedkjørt etter denne sommeren.Hvordan går det med eldstemann, btw? Har han hostet noe mer?
Har du blitt frisk da vennen?Håper det er kortvarig ja!
Nesten. Regner med å være på jobb igjen i morraHar du blitt frisk da vennen?
Awh, ja, fælt når de er syke, men skjønner godt at det er koselig og. De er så varme og kosete. ❤Deilig med tid!
Fælt å si det, men å være hjemme med lilleH i dag tross snørr og feber, det var godt!også sånn en kosegutt
![]()
Tihi, går også med et lite håp om 2222, men vet ikke hvordan resten av mnd blir, så vanskelig å si.Kan ikke si at jeg ikke prøver på 2222
Vi får se når det nærmer seg slutten. 1500 klarer jeg fint![]()