Skravletråd august

Ikke det dummeste som kunne skjedd for ham nei. Kjipt at ca 10 personer mister jobben da, men for hans del, han trengte det sparket bak for å finne seg en ny jobb egentlig. Hadde bare vært gunstigere å finne den mens han var i jobb for å slippe dagpengeperioden, men vi klarer det helt fint. Selvsagt ikke optimal timing opp mot termin om 5 mnd og denslags, men whatever, det blir som det blir, og det ordner seg nok.
Det ordner seg alltid på ett eller annet vis :)

Satser på at skolestarten går bra ja ;)
Har ikke vært noen god sommer, eller sommer for å få energi og nye krefter. I grunnen bare blitt tappet, gang på gang. Men NÅ skal trenden snu. For det har jeg bestemt, tenk ;)
Åh, gleder meg til å følge fortsettelsen! Kommer til å bli den mest fantastiske høsten og vinteren noensinne! :D

Oi, så bra! :D hvor lenge har du vært i gamet da?
Jeg har vært her i 2 år, men hadde vel noen mnd her i vår hvor jeg var lite aktiv.

Haha, det var litt av en sammenligning:D Men skjønner godt hva du mener! Men de tre siste ukene går riiiimelig treigt de og da:P
Haha ja det er sant! De siste tre i forrige svangerskap gikk fort i grunn for jeg spydde til 8. Mnd:P 9.mnd kunne jeg danse og spise! :P

Ok! Alt vel her og ja:) Sliten etter en dag med mye husarbeid. Burde sikkert lagt meg for lenge siden. Men sitter oppe bare litt til:)

Hehe, her kjenner jeg en hodepine som holder på å bygge seg opp.. Skal ikke la den få slippe til, så blir vel heller til at vi legget oss :) lenge siden jeg har lagt meg så tidlig :p

Det er så goooodt :p så nå har vi middag for imorgen og, blir alltid rester :p
Så deilig :) Blir nesten aldri rester til dagen etterpå med lasagne her.. Livretten til samboeren, så om det er noe igjen så går han å gofler til det er tomt. Ikke bund i magen hans og han har god forbrenning...

Back
Topp