Hva har jeg ikke fått med meg nå?Hva skravler vi om?RonjaR spist for hele forumet? Hva spiste du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har jeg ikke fått med meg nå?Hva skravler vi om?RonjaR spist for hele forumet? Hva spiste du?
Lettvint på alle måterOg fordi det er enkelt, fantes i hus og man ikke orker noe styr....
Mmm, det er godt! Hvilken smak? Jeg liker best jordbær.Kroneis![]()
Juhuu, enstemmig vedtatt!Helt innafor det![]()
Jordbær her ogsåMmm, det er godt! Hvilken smak? Jeg liker best jordbær.![]()
Åh lord ikke frist meg! Du er typ slangen i Adam og Eva, bare ikke med kjedelige epler, Neida du er med i tiden 2015 og det er sjokolade og jordbærremser! Nam!!Flaks! Har kjøpt meg sånne sure jordbærremser, mmmmmmmmmmm.
Rykker stadig nærmere målet798 innlegg til jeg når 2222
Herlig!Jordbær her også![]()
Så heldig du er med mann som kan klippeIngen av mine har vært hos frisør enda.
Eldste ble vel klippet første gang... kan det ha vært til fetterens barnedåp, altså ca 1,5 år gammel? De er sterkt preget av farsslektas hårvekst disse her. Min rødhårede svoger var to år før man visste at håret hans var rødt. Helt sant!
(at de ikke har vært hos frisør skyldes dog altså at faren klipper dem.)
Hahaha, lurte på hvor lang tid det skulle ta før du kjente meg igjen, Eva........Åh lord ikke frist meg! Du er typ slangen i Adam og Eva, bare ikke med kjedelige epler, Neida du er med i tiden 2015 og det er sjokolade og jordbærremser! Nam!!![]()
Helt klartJuhuu, enstemmig vedtatt!![]()
Tar deg morgendagen det!798 innlegg til jeg når 2222
Lettvint på alle måter![]()
Nice! Hvilken sjokolade?Helt klartDrar frem sjokoladen jeg også.
Halleluja!Sovnet på 10 minutter i dagOg mannen dro ut og kjøpte thaimat. Fredagskvelden er komplett!!!!
![]()
Men du skal jo bare ha 1500798 innlegg til jeg når 2222
Det gjorde jeg også
Så braOkeiTar litt tid å bli kjent
![]()
Hadde aldri skjedd hersiste jeg sjekker før jeg går er mobilen
![]()
Kos deg duuu![]()