Det var ikke hyggeligTakk for tilbudet! D var hyggelig av deg, men jeg takket pent nei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var ikke hyggeligTakk for tilbudet! D var hyggelig av deg, men jeg takket pent nei![]()
Ja det er vel slik det skal væreNei, guttungen hadde det så travelt med å komme seg hjem for å bygge![]()
Hadde ikke ått braHva skulle jeg gjort uten deg?![]()
Yeei, så flink du erJeg har vært på løpetur! Løp 3 min lenger i strekk enn forrige gang
Må inn å se daDa har du gått glipp av noe
Ønsket meg den i flere år jeg![]()
Eeeee jah! Hvis onsdag er lillelørdag, ja da er fredag helligdag!Det er lov å spise snop på en fredag, vel?
Takk! Fornøyd jegYeei, så flink du er![]()
Og det hadde vært dumt fordi???Fordi da hadde du vært altfor perfekt![]()
Jeg har spist en isDet er lov å spise snop på en fredag, vel?
Shit, det er skummelt! Tatt fyr i taket, da.Ja, en var hjemme, men merka ikke at d brant før han hadde gått ut og så flammene.
Det hjelper endel, gråt om du føler for detJaog det er veldig viktig å gråte ut, det har jeg lært. Kunne ikke gråte med jenta mi som er våken, men nå kan jeg gråte ut om jeg trenger det
Tydeligvis en stor hamburgerHva skravler vi om?RonjaR spist for hele forumet? Hva spiste du?
Flaks! Har kjøpt meg sånne sure jordbærremser, mmmmmmmmmmm.Eeeee jah! Hvis onsdag er lillelørdag, ja da er fredag helligdag!![]()
Hva slags is da?Jeg har spist en is![]()
Hadde aldri skjedd herDu hadde vel lidt mer enn meg. Jeg klarte meg, jeg gjør dette noen ganger i året, sånn helt irriterende nok
KroneisHva slags is da?
Helt innafor detDet er lov å spise snop på en fredag, vel?
Smakte det?Får iste nå snart !håper det frister