Hahahaha!Hahaha, lurte på hvor lang tid det skulle ta før du kjente meg igjen, Eva........
Jeg er jo minst like lettpåvirkelig som henne. Men Gud var med meg i butikken i sta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaha!Hahaha, lurte på hvor lang tid det skulle ta før du kjente meg igjen, Eva........
Og veldig trist...Da hadde vi snakket kjedelig altså...![]()
Tror det er andre planer nåMen du skal jo bare ha 1500![]()
Helt vanlig melkesjokoladeNice! Hvilken sjokolade?
Uff daUtslitt jeg nå
Ja, det er sant. Hadde aldri trodd du skulle klare å motstå den fristelsen! Hørte englene synge!Hahahaha!![]()
Jeg er jo minst like lettpåvirkelig som henne. Men Gud var med meg i butikken i sta.
Har nok endret segTror det er andre planer nå![]()
Tror jeg har spist for hele forumet![]()
Mmm, det er så godt! Mannens favoritt, og en av mine og.Helt vanlig melkesjokolade![]()
Så heldig du er med mann som kan klippe
Her er det min mamma som tar med gutta til frisør...blitt en bestemorgreie som avsluttes med is![]()
Det var ikke engler, det var noen verpesjuke løver fra noas ark!Ja, det er sant. Hadde aldri trodd du skulle klare å motstå den fristelsen! Hørte englene synge!
Blir nok mye merHar nok endret seg![]()
Klart det smaker godtDet er nok bra at jeg ikke har. Det smaker jo derimot tusen ganger bedre når svigermor har laget pommes frites i sin, enn når jeg har varmet hoffs opphøgde potteter i mikro....
Ja, helg er bra
Du får bestille noe annet på nett da![]()
Er enkle er ofte det beste. Det dumme er at den er best på stor plate. Den lille plata er for pinglete slik at bitene ikke er like godeMmm, det er så godt! Mannens favoritt, og en av mine og.![]()
Veldig lovDet er lov å spise snop på en fredag, vel?
Deilig med alenetid daBlir visst fiskeenke i kveld...![]()