Det skjønner jeg godt, det er heller ikke braNja..vil ikke ha FOR mye i hus![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg godt, det er heller ikke braNja..vil ikke ha FOR mye i hus![]()
Kjenner jeg henne rett blir det nok det, jaBlir nok mye mer![]()
Hadde aldri skjedd her hellerHadde aldri skjedd hersiste jeg sjekker før jeg går er mobilen
![]()
Hahahaha, lett å ta feil!Det var ikke engler, det var noen verpesjuke løver fra noas ark!
Det skjønner jeg godt, det er heller ikke bra![]()
![]()
Nei gjorde ikke det?Så du TV2 nyhetene?
Ja, er det noe vi kan så er det detGod kveld folkensdere er så flinke til å skravle
![]()
Kos dere i kveldnei så fort jenta mi har sovnet igjen så skal jeg ligge i armkroken til mannen med isten min![]()
Ja, det synes jeg også
Brukte lang tid for å finne nå og satt bare på en til slutt..
Guri, så ekkeltI hjemplassen min så traff lynet leiligheten til en bekjent nå idag. Den begynte å brenne. Halve bygda så flammene stod over taket.
Var et innslag om underbemanning i tollvesenet under ferieavviklingen og at Siv Jensen vil gjøre noe med detNei gjorde ikke det?![]()
Trenger litt liv også da, så det er jo braKjenner jeg henne rett blir det nok det, ja![]()
Nei, det tviler jeg påTror Gitte tar meg igjen på neste oppdatering![]()
Trodde jeg skulle havne langt ned på lista på jobb. Trist at jeg tenkte på det?![]()
Nei, tror det var en one time thing egentlig. Hockey er greit, men isen... Grøss! Blir så kvalm av is nå!Hahahaha, lett å ta feil!
Blir det noe is med hockeypulver idag da?
Nei, kan fort bli for mye av det godeUff, nei.. Ihvertfall ikke når man har permisjon![]()
Ja, og så er hun jo så koselig å prate medTrenger litt liv også da, så det er jo bra![]()
Guri, så ekkelt![]()