Skravletråd august

Flaks! Har kjøpt meg sånne sure jordbærremser, mmmmmmmmmmm.
Åh lord ikke frist meg! Du er typ slangen i Adam og Eva, bare ikke med kjedelige epler, Neida du er med i tiden 2015 og det er sjokolade og jordbærremser! Nam!! :D

Ingen av mine har vært hos frisør enda.

Eldste ble vel klippet første gang... kan det ha vært til fetterens barnedåp, altså ca 1,5 år gammel? De er sterkt preget av farsslektas hårvekst disse her. Min rødhårede svoger var to år før man visste at håret hans var rødt. Helt sant!

(at de ikke har vært hos frisør skyldes dog altså at faren klipper dem.)
Så heldig du er med mann som kan klippe:D
Her er det min mamma som tar med gutta til frisør...blitt en bestemorgreie som avsluttes med is:P

Åh lord ikke frist meg! Du er typ slangen i Adam og Eva, bare ikke med kjedelige epler, Neida du er med i tiden 2015 og det er sjokolade og jordbærremser! Nam!! :D
Hahaha, lurte på hvor lang tid det skulle ta før du kjente meg igjen, Eva........

Hadde aldri skjedd her:p siste jeg sjekker før jeg går er mobilen:p

Den var kommet ut i yttergangen sammen med brødskivene, så skivene var i matboksen, og jeg sjekket matboksen for å se om mobilen var der når jeg kom på jobb....

Jeg skal visst kose meg med tandoori til middag.. Sendte mannen i butikken med hund og baby mens jeg selv tok en dusj :p moahaha!
At han kom hjem med tandoori vat jo sært..siden han ikke liker det engang :p fint for meg!

Back
Topp