Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte jeg skulle prøve hypnose denne gangenOg det skal du klare å overtale oss med hvilken makt?
Vet ikke om jeg husker?Ja, det blir det
Hvem er med?
Nei, det skal jo tross alt betalesJo, det holder vel
Kan ikke bli for dyrt for deg heller![]()
Bor ikke så ille langt unna nå, men er der bare når vi faktisk skal ha noe, ikke bare for morro skyld som jeg har på følelsen av at mange andre gjør.Vi boddei nærheten av Furuset før,men ikea ble lite besøkt
Ke? Hva skal jeg bli med på nå??Vet ikke om jeg husker?
Deg, meg, Musemor, Kengu?
Det skravles om alt som vanlig.Hva skravles det om? Alt for mye å lese gjennom
Vaskedame idag så vi måtte ut av huset, eldste er levert i bhgn og yngste sover i baksetet...
Trodde man trengte øyekontakt for å klare det, jegTenkte jeg skulle prøve hypnose denne gangen![]()
Tenkte jeg skulle prøve hypnose denne gangen![]()
Til Roma for RonjaR sine skattepenger velKe? Hva skal jeg bli med på nå??
Vi har også ikea i nærheten,men er der bare når jeg aller høyst må. Og da kjapper jeg meg maks. Koser meg ikke på ikea akkurat...Bor ikke så ille langt unna nå, men er der bare når vi faktisk skal ha noe, ikke bare for morro skyld som jeg har på følelsen av at mange andre gjør.
Og når vi er der prøver vi å bruke kortest mulig tid
Fordi hun ikke ønsker at noen andre skal komme over 2.222 innleggHvorfor det?
Godt med litt egen tidSå absolutt! Blir godt med en jentetur uten mann og barn![]()
Å ja det stemmerTil Roma for RonjaR sine skattepenger vel
Sovnet etter hvert. Hadde magekramper :/Uff da..
Håper du sover nå
Fordi hun ikke ønsker at noen andre skal komme over 2.222 innlegg
Hvordan kunne du glemme detÅ ja det stemmer![]()
Trodde jeg var den enesteVi har også ikea i nærheten,men er der bare når jeg aller høyst må. Og da kjapper jeg meg maks. Koser meg ikke på ikea akkurat...
Au, det er ikke godt.Sovnet etter hvert. Hadde magekramper :/