Ser du er langt over målet ditt daDet var ikke meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser du er langt over målet ditt daDet var ikke meg![]()
Jeg har sett filmHva har du gjort da?
JeppJa noen ganger er det jo det, andre ganger er det kanskje ikke til det bedre![]()
Jo, det holder velVar vel langhelg vi ble enige om?![]()
Klarer meg fint uten jeg ogsåIkke slik spenning jeg ønsker altså![]()
nei, ikke noe særlig å jobbe helg. Får se om jeg finner noe annet når jeg er hjemme i permisjon![]()
Da burde du gjerne ta deg en tur?
aha, sånn...da er jeg med. 3 helg ok da?Jeg syntes det er greit å jobbe helg, jeg vil bare ikke jobbe annahver helg. Hvertfall ikke når vaktene er 15/16-23 fredag, lørdag og søndag annahver helg.... og hvertfall nå som jeg har en uten pappa så er jo da avhengig av barnevakt når jeg skal jobbe kveld/helg....
Så skjønner det at du vil finne deg noe annet, jeg ønsker meg bare en stor stilling jeg da
Burde nok det, men liker ikke å bruke penger på meg selv![]()
SlitsomtTrøtt som en dupp, men sov det kan man ikke gjøre
Slappe avFri. What to do?
Jeg fikk bare 3-4 timer i nattSlitsomther har det vært en god natt og jeg føler meg jo nesten våken
God morgenGod morgen jenter.
Planer for dagen? Vi skal i barneselskap i ettermiddag, så må ut å kjøpe presang etterhvert.
Skravle, se på tv, Støvsuge, lese en bok, spise godter..Fri. What to do?
Det er litt lite. Vet ikke hvor mange timer det ble i natt, men det føles ut som det ble noenJeg fikk bare 3-4 timer i natt
Tenker jeg lager meg en stor kanne te og slapper av foran TV så fort lille U sover et annet sted enn på fanget mitt
Kjøpt presang? Vi skal til en gutt på 4 som heldigvis hadde ei grei ønskelisteGod morgen
Det skal vi og![]()
Ingen planer om det, er redd for å få problemer til natten om jeg gjør.Det er litt lite. Vet ikke hvor mange timer det ble i natt, men det føles ut som det ble noenhåper du får sovet litt på dagtid
God morgen snuppa
Fram med puppen!