Det er det!Så koseligviktig med slike vennskap!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det!Så koseligviktig med slike vennskap!
Så absolutt! Blir godt med en jentetur uten mann og barnSå kjekt![]()
Så heldig du er som har drivhus*ønske seg*
Ja da blir det spennende. Greit å vite om de legger på seg. Hvor gammel er han nå?
10 dager ja, de er så små og herlige daHan ble veid forje uke så ikke så lenge siden sist Hehe
Han er 10 dager så det er istedenfor hjemmebesøk![]()
. Kose dere masse.10 dager ja, de er så små og herlige da. Kose dere masse.
Det gjør han ikke uansett,jhan er da storJa, så lenge dere ikke blir superhøylytt og bråkete/rølpete/ordentlig full.
Jeg ville forsåvidt ha sovet på et annet rom da, så barnet ikke hadde lagt seg ved siden av meg om natta.
Ja d er man galTenk å stå opp halv seks frivillig a...! Bare for å dra på harrytur! Galskap..
Ja det jeg vel at dey erDet er jo kjedelig![]()
Ja men det er så himla vanskelig når man skravler så mange stederTunga rett i munnen![]()
Skravler kun på natt når jeg er på nattevaktGod morgen. Jeg er nok ikke en som kan skravle på natta, trenger søvnen. Planer for i dag?
Håper det går med dereI dag er det min tur til å følge storebror på sfo :-D
Går om en halvtime ;-)
Samme som her 1,5 time unnaOk, ligger Ikea langt borte fra der dere bor? Her må vi kjøre 1,5 time pr vei, så alltid litt tiltak..... Bygget dere nytt hus, elller?
et var det daJa, det synes jegså lenge det går rolig for seg
HahaJeg skal også til frisørenhaha
Hva skal du ho frisøren? Klipp, farge??![]()
Er Ronja sin feil uansett.Nei, nei, Ronja sov![]()
HahaHe he det mer mest for at det ikke skal bli så seine kvelden for lillemorMøtte et vennepar her da! Det var bare latterlig! Av alle i vennegjengen er det vi to som hater å stå opp tidlig, også sto vi begge opp i fem halv seks tida for å ta åttebåten til Sverige
![]()
ehmnei ikke akkurat.Var ltt lite.Det er jo kjempe bra![]()
Ja det visste jeg at du hadde da!Selvfølgelig hadde jeg lagt meg![]()
Hørtes gøy utShopping og bursdagsselskapdu da?
Skal du it snart? Hmm da skal jegligge bak buskeneOsloSlependen...
Har ikke blihenger, men fått tak i en nåså var det bare å finne en dag vi begge har fri..