He he det mer mest for at det ikke skal bli så seine kvelden for lillemorDA er man glad i harrytur altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he det mer mest for at det ikke skal bli så seine kvelden for lillemorDA er man glad i harrytur altså![]()
Tragisk. Husker ikke hvor lenge jeg var kvalm, men lurer på om det gav seg uke 20-24. Be om å få sjekke jernlageret og jernbindingskspasiteten neste gang du er hos lege, ikke bare hb. Var det som gjorde meg så kvalm.Er i uke 13 men kvalmen har bare tatt seg opp i det siste.
Nei så gæli! Sånne seter er ikke billig heller!
Lykke til idagI dag er det min tur til å følge storebror på sfo :-D
Går om en halvtime ;-)
Kose dere i sverigeHe he det mer mest for at det ikke skal bli så seine kvelden for lillemorMøtte et vennepar her da! Det var bare latterlig! Av alle i vennegjengen er det vi to som hater å stå opp tidlig, også sto vi begge opp i fem halv seks tida for å ta åttebåten til Sverige
![]()
Uff hypermesis er helt grusomt ser jeg for meg. Har heldigvis sluppet det.Hadde hypermesis forrige gang og spydde så og si på vei til fødenGa seg vel helt plutselig to uker før fødsel eller slikt. Ganske forbedt på det samme nå, foruten at det ikke er like ekstremt nå! Derfor veldig fornøyd så langt
![]()
Ikke så nøye hva det skravles om bare det skravlesHaha sånn følte jeg og! Noen skikkelige samtaler![]()
Takk!Kose dere i sverige![]()
TreHvor mange har du?![]()
HahaGratulerer da var du over 2.222 og er med i trekningen av bilstolen
Shopping og bursdagsselskapGod morgen til deg
Hva skal du idag?
God morgen
Sovet perfekt!
Idag skal jeg til frisøren, du da?![]()
Spenning i forbindelse med væretHva har skjedd?
Bøyer meg i støvetHahatusen takk snuppa!
Alle dere andre kan bare holde dere under altså![]()
Joda, men jeg har det fortsatt ikkeDu har i det minste plass til det...
Jeg skal også til frisørenhaha
Hva skal du ho frisøren? Klipp, farge??![]()
Bare ungjenta joVet ikke om jeg tør å si det... he he... 36
Det skjønner jeg godtSååå misunnelig![]()
Jeg skal til frisørenNoen som skal noe kjekt i dag? Tror det blir shopping her![]()