Skravletråd august

DA er man glad i harrytur altså:p:p
He he det mer mest for at det ikke skal bli så seine kvelden for lillemor :) Møtte et vennepar her da! Det var bare latterlig! Av alle i vennegjengen er det vi to som hater å stå opp tidlig, også sto vi begge opp i fem halv seks tida for å ta åttebåten til Sverige :D

Er i uke 13 men kvalmen har bare tatt seg opp i det siste.

Nei så gæli! Sånne seter er ikke billig heller!
Tragisk. Husker ikke hvor lenge jeg var kvalm, men lurer på om det gav seg uke 20-24. Be om å få sjekke jernlageret og jernbindingskspasiteten neste gang du er hos lege, ikke bare hb. Var det som gjorde meg så kvalm.
Bilsete er irriterende dyrt. Hadde skjønt det om dyrt sete betydde god kvalitet, men det trenger jo ikke være tilfelle

He he det mer mest for at det ikke skal bli så seine kvelden for lillemor :) Møtte et vennepar her da! Det var bare latterlig! Av alle i vennegjengen er det vi to som hater å stå opp tidlig, også sto vi begge opp i fem halv seks tida for å ta åttebåten til Sverige :D
Kose dere i sverige:)

Hadde hypermesis forrige gang og spydde så og si på vei til føden :D Ga seg vel helt plutselig to uker før fødsel eller slikt. Ganske forbedt på det samme nå, foruten at det ikke er like ekstremt nå! Derfor veldig fornøyd så langt:-)
Uff hypermesis er helt grusomt ser jeg for meg. Har heldigvis sluppet det.

Back
Topp