Ha en flott dag på jobbSer andre sliter med å få sove, jeg skal opp nå. På tide å reise på jobb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en flott dag på jobbSer andre sliter med å få sove, jeg skal opp nå. På tide å reise på jobb![]()
Det tror jeg jammen jeg er etter denne og![]()
DA er man glad i harrytur altsåTenk å stå opp halv seks frivillig a...! Bare for å dra på harrytur! Galskap..
Nei, det er helt santVerden hadde vel ikke gått videre om vi ikke glemte litt fra svangerskapet haha. Eller fødsel for den saks skyld![]()
Stengt her ogVar egentlig ferdig før jeg ble uplanlagt gravid med lillebror men nå er det helt stopp![]()
God morgen. Jeg er nok ikke en som kan skravle på natta, trenger søvnenIkke alle som gjør det![]()
Ryddeallergi på de 4 andre som bor her ogsåDet burde jeg hatt...
Men het i huset bor fire stykker helt uten det. Flere av oss med ryddeallergi tror jeg...
Bra det er oppholds når man går turBåde og..det regna da vi gikk, men så ble det fint like etter![]()
Er i uke 13 men kvalmen har bare tatt seg opp i det siste.Å nei! er du langt på vei?
Synes bilsete er vanskelig. Kjøpte et sete til mellomste. Høyt anbefalt på tester og så kommer det frem at tryg trafikk vil forby det fordi det er farlig?? Blir galen.
skal se på et besafe nå![]()
God morgen snuppaGod morgen!
Her var det plutselig ammetid...
Ok, ligger Ikea langt borte fra der dere bor? Her må vi kjøre 1,5 time pr vei, så alltid litt tiltak..... Bygget dere nytt hus, elller?Vi flyttet inn høsten 2013så på høy tid vi kommer i orden!
Men trenger en tur på IKEA...![]()
Jeg var kvalm helt til uke 20 sist, bare å holde seg fastBare gravid i uke 13. Sliter med svangerskapskvalme enda![]()
God morgenGod morgenSovet godt?
![]()
Planer i dag?![]()
Masse god bedringHjemme fra jobb med bøtta ved siden av meg. Sjekker ut fasilitetene her på Generelt. Skjer her da jenter? Skravlings på høyt nivå?![]()
Hadde hypermesis forrige gang og spydde så og si på vei til fødenJeg var kvalm helt til uke 20 sist, bare å holde seg fast![]()
Takk og takkMasse god bedring![]()
Jeg skal også til frisørenGod morgen
Sovet perfekt!
Idag skal jeg til frisøren, du da?![]()
OsloDa begynner det å bli på tide ja.
Hvor er nærmeste Ikea for dere?