Skravletråd august

Ingen planer om det, er redd for å få problemer til natten om jeg gjør.
Har også en del husarbeid jeg må få gjort
Ok:) var veldig redd for å ødelegge nattesøvnen selv, men etter ti måneder uten mer enn tre timer sammenhengende søvn, så tar jeg det jeg får. Sover hvor som helst og når som helst:)

aha, sånn...da er jeg med. 3 helg ok da?:)

hvor stor da:)?

må da unne deg litt søte du:D

Jada det kunne jeg jobba :) men nå går vel de fleste her hver 4 helg da de jobber 12 timers vakter i helgene og det hadde hvert veldig greit det og.
Jeg kunne tenkt meg en 100% stilling egentlig :)

Joda jeg gjør jo det, bruker en del penger på frukt som jeg er glad i :) men nå er frisør litt uaktuelt da jeg ikke hadde tatt sjansen på at lillebror hadde sovet gjennom det heller :P

Ok:) var veldig redd for å ødelegge nattesøvnen selv, men etter ti måneder uten mer enn tre timer sammenhengende søvn, så tar jeg det jeg får. Sover hvor som helst og når som helst:)
Heldig du er.
Pleier ikke være så ille som i natt da, så jeg overlever

God morgen jenter.
Planer for dagen? Vi skal i barneselskap i ettermiddag, så må ut å kjøpe presang etterhvert.

God morgen :)
Satser på at lillebror sovner når jeg er ferdig med å amme så jeg kan få gjort litt husarbeid og dusja... så er det helsestasjonen i dag...

Blir hyggelig med bursdag da :)

God morgen :)
Satser på at lillebror sovner når jeg er ferdig med å amme så jeg kan få gjort litt husarbeid og dusja... så er det helsestasjonen i dag...

Blir hyggelig med bursdag da :)
Ja godt når de sover litt, så en får gjort noen småting vertfall. Kjekt å gå på helsestasjonen, tror du han har vokst mye da?
Ja blir greit med bursdag, men ikke det kjekkeste jeg vet:p

Vi flyttet inn her sommeren 2012 vi. Og soverommet vårt er kaos.

Det skal tas en grundig opprydding nå i høst. Mye er ting vi har tatt vare på etter ungene, fravokst, og nå skal vi sortere ut hva vi trenger til denne og kvitte oss med resten. Rommet må kunne vaskes regelmessig når det skal sove en baby der!!
Vi har heldigvis to walk-in closet på soverommet hvor det ene blir brukt til barnas for små/store klær:D
Men vi har en million bilder der som ikke har fått kommet på veggen ennå:rolleyes: skal lage en bildevegg i hallen men synes det er så vanskelig...

Ja godt når de sover litt, så en får gjort noen småting vertfall. Kjekt å gå på helsestasjonen, tror du han har vokst mye da?
Ja blir greit med bursdag, men ikke det kjekkeste jeg vet:p

Ja det er veldig greit, hvertfall om jeg skal få gjort noe :)
Jeg vet ikke, kan bli spennende å se hvor mye han har vokst, har ikke veid han siden vi dro fra barsel :)

Nei jeg skjønner Hehe

Ja det er veldig greit, hvertfall om jeg skal få gjort noe :)
Jeg vet ikke, kan bli spennende å se hvor mye han har vokst, har ikke veid han siden vi dro fra barsel :)

Nei jeg skjønner Hehe
Ja da blir det spennende. Greit å vite om de legger på seg. Hvor gammel er han nå?

Back
Topp