Ja, tror mannen har gjort det. Vi fikk en mini listeKjøpt presang? Vi skal til en gutt på 4 som heldigvis hadde ei grei ønskeliste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tror mannen har gjort det. Vi fikk en mini listeKjøpt presang? Vi skal til en gutt på 4 som heldigvis hadde ei grei ønskeliste![]()
Bra det er oppholds når man går tur![]()
Så praktisk når mannen har gjort det daJa, tror mannen har gjort det. Vi fikk en mini liste
OkIngen planer om det, er redd for å få problemer til natten om jeg gjør.
Har også en del husarbeid jeg må få gjort
Tror det er første gang det har skjeddSå praktisk når mannen har gjort det da. her er det jeg som alltid må ordne slik.....
Ja hunden må også vennes til ;-)
Hvor gammel er hunden?
Flott navn :-D
Ok, så da er det ikke vanlig praksis hos dere hellerTror det er første gang det har skjedd![]()
aha, sånn...da er jeg med. 3 helg ok da?![]()
hvor stor da?
må da unne deg litt søte du![]()
Så koselig, er akkurat ferdig vi
Heldig du er.Okvar veldig redd for å ødelegge nattesøvnen selv, men etter ti måneder uten mer enn tre timer sammenhengende søvn, så tar jeg det jeg får. Sover hvor som helst og når som helst
![]()
Så heldig du er, det fikk ikke jegJeg fikk sove mer etterpå
Men nå er det på an igjen!
NeiOk, så da er det ikke vanlig praksis hos dere heller![]()
God morgen jenter.
Planer for dagen? Vi skal i barneselskap i ettermiddag, så må ut å kjøpe presang etterhvert.
Så heldig du er, det fikk ikke jeg
Ja godt når de sover litt, så en får gjort noen småting vertfall. Kjekt å gå på helsestasjonen, tror du han har vokst mye da?God morgen
Satser på at lillebror sovner når jeg er ferdig med å amme så jeg kan få gjort litt husarbeid og dusja... så er det helsestasjonen i dag...
Blir hyggelig med bursdag da![]()
Vi har heldigvis to walk-in closet på soverommet hvor det ene blir brukt til barnas for små/store klærVi flyttet inn her sommeren 2012 vi. Og soverommet vårt er kaos.
Det skal tas en grundig opprydding nå i høst. Mye er ting vi har tatt vare på etter ungene, fravokst, og nå skal vi sortere ut hva vi trenger til denne og kvitte oss med resten. Rommet må kunne vaskes regelmessig når det skal sove en baby der!!
Samme som herSkal bli godt å freshe seg opp hos frisør. Ettervekst herfra til månen...![]()
Det er helt korrektDen som sover, synder ikke
Ja godt når de sover litt, så en får gjort noen småting vertfall. Kjekt å gå på helsestasjonen, tror du han har vokst mye da?
Ja blir greit med bursdag, men ikke det kjekkeste jeg vet![]()
Ja da blir det spennende. Greit å vite om de legger på seg. Hvor gammel er han nå?Ja det er veldig greit, hvertfall om jeg skal få gjort noe![]()
Jeg vet ikke, kan bli spennende å se hvor mye han har vokst, har ikke veid han siden vi dro fra barsel
Nei jeg skjønner Hehe