Skravletråd august

Oslo:) Slependen...
Har ikke blihenger, men fått tak i en nå:p så var det bare å finne en dag vi begge har fri..
Vårt nærmeste er Furusett, men Slependen er større så hender vi drar dit ut isteden

God morgen :)
Fri i dag? Hva skal du gjøre hos frisøren da?
I dag er fri ja...Arbeidshelg...så fri før det..:)
Men skal jo uansett bare jobbe søndag. Syk fre. og lør.

Bare ta den grusomme etterveksten!!;)
Tror ikke det er klipp i dag nemlig, husker ikke...:P hehe. har oversikt på dataen der..så jeg gjør det ofte nok og tuppene holder seg friske og sunne:D

I dag er fri ja...Arbeidshelg...så fri før det..:)
Men skal jo uansett bare jobbe søndag. Syk fre. og lør.

Bare ta den grusomme etterveksten!!;)
Tror ikke det er klipp i dag nemlig, husker ikke...:P hehe. har oversikt på dataen der..så jeg gjør det ofte nok og tuppene holder seg friske og sunne:D

Greit å bare jobbe søndagen da :) kan ikke si jeg gleder meg til å skulle tilbake til arbeidshelgene mine :P

Det er jo litt greit da, så holder håret seg fint :) jeg har ikke hvert hos en frisør på 1,5 år eller noe jeg da :P

Greit å bare jobbe søndagen da :) kan ikke si jeg gleder meg til å skulle tilbake til arbeidshelgene mine :p

Det er jo litt greit da, så holder håret seg fint :) jeg har ikke hvert hos en frisør på 1,5 år eller noe jeg da :p
nei, ikke noe særlig å jobbe helg. Får se om jeg finner noe annet når jeg er hjemme i permisjon;)

Da burde du gjerne ta deg en tur;)?

Back
Topp