Skravletråd august

Ja synes den er best av de to:)
Det er jeg enig i, men den er dyrere..
Kommer mye mer uplanlagt på Slependen enn på Furusett :P
Sjekker på nett om de har det jeg skal ha på Furusett først, og har de ikke det, drar vi til Slependen

Jada det kunne jeg jobba :) men nå går vel de fleste her hver 4 helg da de jobber 12 timers vakter i helgene og det hadde hvert veldig greit det og.
Jeg kunne tenkt meg en 100% stilling egentlig :)

Joda jeg gjør jo det, bruker en del penger på frukt som jeg er glad i :) men nå er frisør litt uaktuelt da jeg ikke hadde tatt sjansen på at lillebror hadde sovet gjennom det heller :p
ok skjønner..høres lenge ut.
kan få min stilling du:P

nei, ser den. her gikk det fint med guttungen. :) i tillegg kjenner frisørsalongen meg så godt...og hele familien går der..så de kan også trøste i værste fall

ok skjønner..høres lenge ut.
kan få min stilling du:P

nei, ser den. her gikk det fint med guttungen. :) i tillegg kjenner frisørsalongen meg så godt...og hele familien går der..så de kan også trøste i værste fall

Ja men det hørtes bra ut, trenger bare en plass å bo da og en passende barnevakt. Så kan jeg flytte Haha :P

Ja da er det greit :)

Samme som her 1,5 time unna:) derfor blir det ikke ofte..
Bygde nytt hus på familiegården i 2013 ja..
Så kjekt å bygge nytt hus da. Da får du det slik du vil vertfall. Vi overtok gården for snart 5 år siden, så flyttet inn i det huset foreldrene mine bygget i 1997. Heldigvis er ikke huset så gammelt, men mye jeg enda vil gjør med det. Får ta det på sikt. Tok et bad i fjord høst, vil ta det andre badet denne høsten.

Back
Topp