* Skravletråd - assistert befruktning *

Nei så absolutt ikke, aldri hørt om noen andre som har opplevd lignende.
Dette har vært utfordrende for oss, skapt usikkerhet hva vi skal gjøre for å prøve å komme i mål med baby ønsket. Men vi får prøve å spare, så prøve å komme i mål før eggene går ut på dato. :)
Skjønner dere godt.
Vi føler oss så utrolig godt mottatt på Spiren i Trondheim, er så glad for at vi valgte å gå privat med en gang. Ja det blir dyrt, MEN det blir forhåpentligvis verdt det :Heartpink
 
Skjønner dere godt.
Vi føler oss så utrolig godt mottatt på Spiren i Trondheim, er så glad for at vi valgte å gå privat med en gang. Ja det blir dyrt, MEN det blir forhåpentligvis verdt det :Heartpink
Så bra, har en følelse av at de private er mere "kundevennlige". At man blir sett som individ og personer, ikke bare som et nytt papir.
Vi har snakket med Medicus i Trondheim, veldig bra inntrykk av dem. De har sett på alle papirene våre, så neste skritt blir å få time så snart det økonomiske er på plass.
Satser på at dere lykkes nå:Heartbigred
 
Vet ikke om det er lov, virker som de egentlig kan gjøre som de selv vil?
Legen som ga oss ok, hadde referert med andre før godkjenning.og hun sa de hadde god kapasitet og var villig til å gi oss en sjanse. Vi gikk igjennom medisinopplæring og samtaler rundt dette. Så å få telefon i etterkant der overlegen da trakk tilbake godkjenningen var et helt grusomt slag. Noe vi aldri i verden hadde sett for oss var en mulighet, og ja vi har tenkt at det var bedre å få avslag med en gang.

For å si det sånn vært mye tårer etter dette, ikke lett.

Helt krise :sad010 Det går virkelig ikke an!!! :Heartred
 
Nå setter vi første sprøytene. Jeg har faktisk sommerfugler i magen, og er litt redd. Livredd for å få opp håpet for fort.
Tullete hele greia.
Er det forresten flere som har gått opp i omkrets av synarela?? Jeg har ikke gått opp i vekt, men har blitt større, mest sannsynlig vann, får ikke av meg ringene og buksa er ukomfortabel når den er lukket :pompus::nailbiting::meh:
 
Nå setter vi første sprøytene. Jeg har faktisk sommerfugler i magen, og er litt redd. Livredd for å få opp håpet for fort.
Tullete hele greia.
Er det forresten flere som har gått opp i omkrets av synarela?? Jeg har ikke gått opp i vekt, men har blitt større, mest sannsynlig vann, får ikke av meg ringene og buksa er ukomfortabel når den er lukket :pompus::nailbiting::meh:
Heia heia, da håper vi på full treff og lykke på første forsøk:D
 
Nå setter vi første sprøytene. Jeg har faktisk sommerfugler i magen, og er litt redd. Livredd for å få opp håpet for fort.
Tullete hele greia.
Er det forresten flere som har gått opp i omkrets av synarela?? Jeg har ikke gått opp i vekt, men har blitt større, mest sannsynlig vann, får ikke av meg ringene og buksa er ukomfortabel når den er lukket :pompus::nailbiting::meh:
Tror det er helt normalt å bli oppblåst og få vann i kroppen.
 
Hei! :) Jeg går på synerla nå og alarmen kl 20 har ikke ringt, så fikk tatt den 2130. Forstod som det gikk fint å ta den da. Stemmer det?
 
Sniker meg inn og sier hei! Jeg har ikke vært noe særlig aktiv på assistert før, men har en IVF-gutt fra 2017, og er nå helt i startgropa på søskenforsøk. Sist oppdaget jeg ikke forumet før etter at jeg ble gravid, denne gangen håper jeg å finne støtte og erfaringer her underveis!
 
Holy crap!
Var på ultralyd idag og alt ser kjempebra ut!
Da blir det ovitrelle i kveld, uttak onsdag og innsett fredag!
DET ER SÅ SPENNENDE!!

Så spennende :D Skulle akkurat inn her og spørre hvordan det gikk med deg! Lykke til med uttak og innsett - hold oss oppdatert :happy:
 
Sniker meg inn og sier hei! Jeg har ikke vært noe særlig aktiv på assistert før, men har en IVF-gutt fra 2017, og er nå helt i startgropa på søskenforsøk. Sist oppdaget jeg ikke forumet før etter at jeg ble gravid, denne gangen håper jeg å finne støtte og erfaringer her underveis!
Vi er litt like da. Jeg har en med ICSI 2018 og nå blir det søskenforsøk. Meldte meg inn på forum først etter jeg ble gravid sist:)
 
Holy crap!
Var på ultralyd idag og alt ser kjempebra ut!
Da blir det ovitrelle i kveld, uttak onsdag og innsett fredag!
DET ER SÅ SPENNENDE!!
Vi ligger veldig likt i tid, bare at jeg får blasto satt inn mandag. Termin 9.mai:) Krysse fingre for oss begge
 
Egguttak imorgen, og magen min er HELT ENORMT i skrivende øyeblikk!
Normalt??
 
Egguttak imorgen, og magen min er HELT ENORMT i skrivende øyeblikk!
Normalt??
Om det er normalt vet jeg ikke, men det skjedde i alle fall meg også, så helt sjeldent er det neppe.
 
Back
Topp