Kan være du er overstimulert ? Ellers er det vel noen som sikkert reagerer slik på hormonene . Lykke til imorgenEgguttak imorgen, og magen min er HELT ENORMT i skrivende øyeblikk!
Normalt??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være du er overstimulert ? Ellers er det vel noen som sikkert reagerer slik på hormonene . Lykke til imorgenEgguttak imorgen, og magen min er HELT ENORMT i skrivende øyeblikk!
Normalt??
I mitt tilfelle var det i alle fall ikke overstimulering. Jeg hadde 6 eggposer med ett egg i hver. Denne gangen har jeg tatt Fyremadel og Ovitrelle bare for å kontrollere tidspunkt for eggløsning før fryseforsøk og jeg hadde litt stor mage etter ovitrelle denne gangen også. Og nå har det jo ikke vært noen stimulering i det hele tatt.Kan være du er overstimulert ? Ellers er det vel noen som sikkert reagerer slik på hormonene . Lykke til imorgen
Fantastisk! 11 av 12 er jo helt supert! Dette må jo gi resultater! Oppdater oss når du får vite hvor mange som ble befruktet.11 egg!!
Og au. Bare for å ha sagt det.
MEN 11 EGG!!!
Håper kvaliteten er såpass bra at dette går riktig vei!
Takk.Det skal gå fint!
Spennende! Var den grei å sette for deg også? Virker som om veldig mange opplever bemfola som veldig enkel og bivirkningsløs.Da var første Bemfola sprøyte satt
11 egg!!
MEN 11 EGG!!!
Fantastisk11 egg!!
MEN 11 EGG!!!
Det er progesteronstøtte? Jeg tror ikke man egentlig trenger unngå det, men sex er ekkelt med vaginaltabletter i alle fall. Guffe overalt. Det skader ikke mannen å få progesteron på penis etter hva jeg har lest.Umm, folkens... Et lite spørsmål...
Kan man ha sex når man skal bruke cyclogest??
Det er progesteronstøtte? Jeg tror ikke man egentlig trenger unngå det, men sex er ekkelt med vaginaltabletter i alle fall. Guffe overalt. Det skader ikke mannen å få progesteron på penis etter hva jeg har lest.
Guffe er greit, det gjør ingenting, jeg har bare lyst på mannen min har hatt så vondt de siste 3 ukene at jeg har ikke orket tankenDet er progesteronstøtte? Jeg tror ikke man egentlig trenger unngå det, men sex er ekkelt med vaginaltabletter i alle fall. Guffe overalt. Det skader ikke mannen å få progesteron på penis etter hva jeg har lest.
Bivirkninger av medisiner? Man bør vel unngå sex nært uttaket/eggløsning så man ikke får litt flere unger enn planlagt.Guffe er greit, det gjør ingenting, jeg har bare lyst på mannen min har hatt så vondt de siste 3 ukene at jeg har ikke orket tanken
YAAAY!!Vi har endelig fått time til for Stockholm
Jeg tok ut egg idag, har ikke flere igjen på innsiden, så det er nok ingen fare..Bivirkninger av medisiner? Man bør vel unngå sex nært uttaket/eggløsning så man ikke får litt flere unger enn planlagt.
Tror ikke det er anbefalt . Står litt her også https://www.fertilitetssenteret.no/behandlingsmetoder/om-tiden-etter-egguttak/Jeg tok ut egg idag, har ikke flere igjen på innsiden, så det er nok ingen fare..