* Skravletråd - assistert befruktning *

Hopper inn her og får ut litt frustrasjon jeg! :arghh: Da jeg gikk på do i formiddag kom det (sorry details :rolleyes:) blank utflod med litt friskt blod i på papiret. Det er 3 dager til forventa mens, så jeg blei litt forundra. Men likevel. Mensen er mensen. Så tok på meg bind og forenta syndefloden i løpet av dagen :woot: Ringte St.Olavs for å si ifra, siden jeg skal begynne på bemfola på mensdag 2. Fikk infoen jeg trengte og dato for første ultralyd. MEN. Mensen opphørte! Det har ikke kommi no mer! Hva skjer med det liksom... Jeg som var så klar for å starte på igjen.. Får håpe den ikke lar vente på seg så innmari lenge! :arghh::rolleyes:

Kan være du er overstimulert ? Ellers er det vel noen som sikkert reagerer slik på hormonene . Lykke til imorgen ❤️
I mitt tilfelle var det i alle fall ikke overstimulering. Jeg hadde 6 eggposer med ett egg i hver. Denne gangen har jeg tatt Fyremadel og Ovitrelle bare for å kontrollere tidspunkt for eggløsning før fryseforsøk og jeg hadde litt stor mage etter ovitrelle denne gangen også. Og nå har det jo ikke vært noen stimulering i det hele tatt.

11 egg!! :wideyed:
Og au. Bare for å ha sagt det.
MEN 11 EGG!!!
Håper kvaliteten er såpass bra at dette går riktig vei! :Heartred

11 egg!! :wideyed:
Og au. Bare for å ha sagt det.
MEN 11 EGG!!!
Håper kvaliteten er såpass bra at dette går riktig vei! :Heartred
Fantastisk! 11 av 12 er jo helt supert! Dette må jo gi resultater! Oppdater oss når du får vite hvor mange som ble befruktet.

Da var første Bemfola sprøyte satt:)
Spennende! Var den grei å sette for deg også? Virker som om veldig mange opplever bemfola som veldig enkel og bivirkningsløs.

Umm, folkens... Et lite spørsmål...
Kan man ha sex når man skal bruke cyclogest??

Umm, folkens... Et lite spørsmål...
Kan man ha sex når man skal bruke cyclogest??
Det er progesteronstøtte? Jeg tror ikke man egentlig trenger unngå det, men sex er ekkelt med vaginaltabletter i alle fall. Guffe overalt. :hilarious: Det skader ikke mannen å få progesteron på penis etter hva jeg har lest.

Det er progesteronstøtte? Jeg tror ikke man egentlig trenger unngå det, men sex er ekkelt med vaginaltabletter i alle fall. Guffe overalt. :hilarious: Det skader ikke mannen å få progesteron på penis etter hva jeg har lest.
Guffe er greit, det gjør ingenting, jeg har bare lyst på mannen min:rolleyes: har hatt så vondt de siste 3 ukene at jeg har ikke orket tanken

Guffe er greit, det gjør ingenting, jeg har bare lyst på mannen min:rolleyes: har hatt så vondt de siste 3 ukene at jeg har ikke orket tanken
Bivirkninger av medisiner? Man bør vel unngå sex nært uttaket/eggløsning så man ikke får litt flere unger enn planlagt.

Bivirkninger av medisiner? Man bør vel unngå sex nært uttaket/eggløsning så man ikke får litt flere unger enn planlagt.
Jeg tok ut egg idag, har ikke flere igjen på innsiden, så det er nok ingen fare..

AC7BAC96-1A1F-4C4D-8737-CF87A3046F36.jpeg
Her står det også om det. Dette er fra assistert avdelingen på Haukeland sykehus .

Last edited:
Jeg har også fått beskjed om å unngå bading og samleie etter uttak. :confused1 Pga infeksjonsfare.

Back
Topp