Dødsfall i familien i går, så pga begravelse osv så forskyves sprøytestart littegrann, så nå skal jeg starte på lørdag!
Hjelpes, nå ble det virkelig!
Leit å høre om dødsfall Men spennende med sprøytestart Er dette første forsøket deres?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dødsfall i familien i går, så pga begravelse osv så forskyves sprøytestart littegrann, så nå skal jeg starte på lørdag!
Hjelpes, nå ble det virkelig!
Tusen takkLeit å høre om dødsfall Men spennende med sprøytestart Er dette første forsøket deres?
Tusen takk
Ja det er første forsøk, veldig spent! Vet ikke om jeg tør å håpe på at vi lykkes på første forsøk, har inntrykk av at det tilhører sjeldenhetene.
Det er meg der er feil på, sånn sett, men det rare er at ingen skjønner helt hvorfor, for alle undersøkelser ser veldig bra ut og jeg har en såkalt "perfekt" livmor osv. Såååå, uflaks?Jeg tenker at du har en veldig sunn innstilling til første forsøk! Jeg var nok litt for overbevist om at det kom til å gå på første, og skuffelsen var derfor veldig stor. Faktum er jo at for veldig mange går det på første forsøk, så det er ikke unaturlig å være litt håpefull. Men for veldig mange tar det også lenger tid. Jeg er for så vidt glad jeg ikke visste hvor lang tid det kom til å ta, for da hadde jeg nok gått helt i kjelleren. Ikke i min villeste fantasi skulle det kreve seks innsett før spiren satt (og jeg er foreløpig bare i uke 6, så ting kan fortsatt gå galt) Jeg kan vel ikke gjøre annet enn å anbefale å ta ett forsøk av gangen, og håpe på det beste hver gang, men kanskje forberede seg litt på det verste?
Hva er «problemet» deres, og hvor lenge har dere prøvd? Jeg må bare beklage hvis du har skrevet dette lenger opp!
Det er meg der er feil på, sånn sett, men det rare er at ingen skjønner helt hvorfor, for alle undersøkelser ser veldig bra ut og jeg har en såkalt "perfekt" livmor osv. Såååå, uflaks?
Men jeg tenker at etter 7 år, der vi de 2 første årene (før jeg hadde uhell etter uhell med en kropp som på død og liv skulle få alle mulige rare sykdommer) hadde sex 3-7 ganger i døgnet (uten å overdrive) så skal det en voldsom mengde uflaks til for at det aldri klaffer.
Derfor tenker jeg også at det kan ta lang tid hos meg, og er forberedt på det. Skjer det kjapt får man ta det som en veldig gledelig overraskelse.
Veldig glad for at det har klaffet for deg, og håper virkelig det sitter fast så lenge det skal!
Vi tenkte helt ærlig ikke så mye på det da det var så mye som skjedde. Hadde jeg ikke fått operasjon så hadde jeg ikke sittet her nå, så det var andre ting som tok oppmerksomheten. Men nå er det på tide.Huff, det høres ut som syv tøffe år
Håper inderlig for dere, og det blir veldig spennende å følge med! Hvor får du behandling?
Hvorfor fikk dere ikke offentlig forsøk?Hei, vi har begynt å spare til forsøk privat nå. Men sparingen har gått litt trått i ferien kan en si
Siden vi ikke fikk forsøk offentlig, må vi nå spare til privat.
Dette vil nok ta en stund ser jeg for meg, 1år? Jeg er snart 39år, så tiden går fra meg også. Så i mellomtiden prøves letrozol, ovitrelle og progreston støtte. Flere som har lett stimulering i ventetiden?
Vi tenkte helt ærlig ikke så mye på det da det var så mye som skjedde. Hadde jeg ikke fått operasjon så hadde jeg ikke sittet her nå, så det var andre ting som tok oppmerksomheten. Men nå er det på tide.
Vi bruker Spiren i Trondheim, føler oss helt fantastisk godt ivaretatt der, veldig betryggende føler virkelig at de heier på deg, og de er nesten like spente som oss
Det var vel delvis pga lite eggreserve/få egg(noe Medicus var uenig i) hos meg, min alder(38) og fordi vi ikke ble prioritert pga vi hadde barn fra før(ikke felles).Hvorfor fikk dere ikke offentlig forsøk?
Ååhr så kjedelig . Håper dere lykkes uten Ivf eller får spart opp penger til privat daDet var vel delvis pga lite eggreserve/få egg(noe Medicus var uenig i) hos meg, min alder(38) og fordi vi ikke ble prioritert pga vi hadde barn fra før(ikke felles).
Vi fikk først godkjent hos St.Olavs, men så fikk vi telefon i etterkant der overlegen da trakk tilbake godkjenningen.
Det var vel delvis pga lite eggreserve/få egg(noe Medicus var uenig i) hos meg, min alder(38) og fordi vi ikke ble prioritert pga vi hadde barn fra før(ikke felles).
Vi fikk først godkjent hos St.Olavs, men så fikk vi telefon i etterkant der overlegen da trakk tilbake godkjenningen.
Trakk tilbake?!? Er det lov??Det var vel delvis pga lite eggreserve/få egg(noe Medicus var uenig i) hos meg, min alder(38) og fordi vi ikke ble prioritert pga vi hadde barn fra før(ikke felles).
UffdaJa, tenkte på tøffe år med sykdom - og ev. barneønske på toppen av alt. Men skjønner at det fort kan komme i bakgrunnen
Så deilig å bli ivaretatt på den måten! Jeg føler det er helt avgjørende for at den tiden her skal bli overkommelig. Kan ikke akkurat si jeg har samme erfaring fra Riksen, dessverre Men vi valgte å gå privat i Tsjekkia i april, og det har vært helt fantastisk
Uffda
Det virker som de private klinikkene har et "større ønske" om å hjelpe. (dette stemmer ikke nødvendigvis, bare et inntrykk jeg har)
Det er dyrt å gå privat, men det er forhåpentligvis verdt det.
Trakk de virkelig tilbake godkjenningen!? Det er ikke greit å gjøre sånn mot mennesker Ille nok å få avslag, men å først godkjenne, for så å trekke tilbake!? Og nå må dere vente et år for å spinke og spare... Nei, nå ble jeg sint og lei meg på deres vegne!
Vet ikke om det er lov, virker som de egentlig kan gjøre som de selv vil?Trakk tilbake?!? Er det lov??
Jeg vet det ikke hjelper, men jeg ble oppriktig lei meg på deres vegne nå... Det der var ikke greit.Vet ikke om det er lov, virker som de egentlig kan gjøre som de selv vil?
Legen som ga oss ok, hadde referert med andre før godkjenning.og hun sa de hadde god kapasitet og var villig til å gi oss en sjanse. Vi gikk igjennom medisinopplæring og samtaler rundt dette. Så å få telefon i etterkant der overlegen da trakk tilbake godkjenningen var et helt grusomt slag. Noe vi aldri i verden hadde sett for oss var en mulighet, og ja vi har tenkt at det var bedre å få avslag med en gang.
For å si det sånn vært mye tårer etter dette, ikke lett.
Tusen takk, litt trøst i at andre også reagerer.Jeg vet det ikke hjelper, men jeg ble oppriktig lei meg på deres vegne nå... Det der var ikke greit.
Det burde ikke være lov til å tulle med følelsene til mennesker på den måtenTusen takk, litt trøst i at andre også reagerer.
Skjønner ikke at de kan gjøre sånn med mennesker, gikk fra å ha optimisme til at vi skulle få den hjelpen vi trenger til å føle oss tråkket på og langt fra sikker på at vi får vårt felles ønskebarn.
Nei så absolutt ikke, aldri hørt om noen andre som har opplevd lignende.Det burde ikke være lov til å tulle med følelsene til mennesker på den måten