* Skravletråd - assistert befruktning *

Jeg spurte om byttelapper før jeg fikk goodiebag, og handlet klær til både gutt og jente i str 62:hilarious:
Huff, ja det er kjedelig med så mye spørsmål:( Forstår at det var veldig tungt, men som du sier vanskelig å forklare nysgjerrige barn om det.

Jeg har en elev fullstendig uten filter. Hun spurte om alt. Har du barn? Hvorfor ikke? Har du lyst på barn? Har kjæresten din lyst på barn? Skal dere få barn engang? Når? Skal dere gifte dere? :joyful:
Unger altså :bag::hilarious:

Ble bare litt tatt på senga tror jeg, er så vant med at alle vet det i forrige barnehagen..
Flere av barna "mine" husker jo at jeg hadde baby i magen, selv om de bare var 2.5-3år..
 
Jeg spurte om byttelapper før jeg fikk goodiebag, og handlet klær til både gutt og jente i str 62:hilarious:
Huff, ja det er kjedelig med så mye spørsmål:( Forstår at det var veldig tungt, men som du sier vanskelig å forklare nysgjerrige barn om det.

Jeg har en elev fullstendig uten filter. Hun spurte om alt. Har du barn? Hvorfor ikke? Har du lyst på barn? Har kjæresten din lyst på barn? Skal dere få barn engang? Når? Skal dere gifte dere? :joyful:
Jeg hadde også en elev for et par år siden som ikke eide filter. Hun var i tillegg EKSTREMT opptatt av graviditet, fødsler og babyer, og så gjerne på filmer av det første og siste ved anledning. Til slutt måtte jeg bare si noe ALA «nei, jeg har ikke barn, og jeg har ikke lyst til å snakke mer om det». Er ganske sikker på at eleven rapporterte hjem hva vi snakket om, også fortsatte hun og mora diskusjonen i hjemmet. Den gangen jeg måtte storme ut av grupperommet vi satt på, fordi en cyste sprakk, var jo bare som å helle bensin på bålet. Herregud. Kan le av det i dag, men det var ILLE altså.

De elevene jeg har nå stiller ingen spørsmål, heldigvis. Mannen jobber med noen elever som visstnok har sagt «de som får deg som pappa er heldige!». Kunne ikke vært mer enig. :love7
 
Tenker dere at dere noen gang kommer inn i et terminforum? For meg virker det bare som en dagdrøm jeg går og tenker på :p
 
Tenker dere at dere noen gang kommer inn i et terminforum? For meg virker det bare som en dagdrøm jeg går og tenker på :p
Terminforum, hva er det liksom? :p

Akkurat nå virker det så usannsynlig at jeg ikke tenker tanken engang.
 
Helt enig. Klarer liksom ikke se der for meg at det faktisk skal skje at jeg blir gravid... .

Nope, du sier noe.
Skal bli godt med fri fra dette i sommer kjenner jeg
 
Ja, virkelig. Kjenner at nå trengs det å leve "normalt" etter 1 år med prøving på riksen. Så får en komme sterkere tilbake med nye krefter til høsten :joyful:

Ja, i sommer skal jeg bare kose meg. Vi skal ha innsett nå i juni, så blir jo å passe litt på frem til jeg får mensen igjen helt i slutten av juni :)
Så i juli og aug skal vi bare kose oss og nyyte sommeren ❤❤
 
Nå kjenner jeg at et travelt halvår som har gått veldig opp og ned snart er over. Går eksamen bra på onsdag, så skal jeg senke skuldrene og bare glede meg til Stockholmstur og sommerferie til Spania. Det skal bli så godt å lade batteriene:happy:
 
Tenker dere at dere noen gang kommer inn i et terminforum? For meg virker det bare som en dagdrøm jeg går og tenker på :p
Å, jeg håper for både deg og de andre at dere gjør det :Heartred Er selv på terminforum nå med ICSI-baby i magen. Man KAN lykkes :Heartpink
 
Å, jeg håper for både deg og de andre at dere gjør det :Heartred Er selv på terminforum nå med ICSI-baby i magen. Man KAN lykkes :Heartpink

Håper vi er like heldige ❤️❤️
 
Tenker dere at dere noen gang kommer inn i et terminforum? For meg virker det bare som en dagdrøm jeg går og tenker på :p

Du kommer inn i et terminforum en dag Daydream:Heartpink
Selv har jeg drømt om terminforum i veldig mange år, men ikke gått aktivt inn for å komme dit før nå:happy:
Skulle jo selvfølgelig ønske jeg hadde startet denne reisen litt tidligere, nå som det tar mye lenger tid enn først tenkt:)
 
Du kommer inn i et terminforum en dag Daydream:Heartpink
Selv har jeg drømt om terminforum i veldig mange år, men ikke gått aktivt inn for å komme dit før nå:happy:
Skulle jo selvfølgelig ønske jeg hadde startet denne reisen litt tidligere, nå som det tar mye lenger tid enn først tenkt:)

Jeg håper jo selvfølegelig. Det virker bare så lenge til :)
Hvordan går det med deg nå?
 
Jeg håper jo selvfølegelig. Det virker bare så lenge til :)
Hvordan går det med deg nå?

Det går fint, vi skal til Karolinska 4. juli. Hotell og fly er i boks, og jeg er veldig spent på hva de sier der:happy: Gleder meg mest til å kanskje få et tidsperspektiv på alt, men så godt det skal bli å komme igang med noe annet enn bare papirarbeid:D
 
Det går fint, vi skal til Karolinska 4. juli. Hotell og fly er i boks, og jeg er veldig spent på hva de sier der:happy: Gleder meg mest til å kanskje få et tidsperspektiv på alt, men så godt det skal bli å komme igang med noe annet enn bare papirarbeid:D


Ja, det tror jeg virkelig på :)
Er jo ikke lenge til det nå :)
 
Mitt første innlegg her inne, var i et terminforum, men det varte ikke så lenge.

Er i gang med stimulering og regner med jeg skal ha uttak om en drøy uke. Er ikke så optimistisk denne gang, men man må jo bare håpe at det går.

Flere som nærmer seg uttak? :love2
 
Jeg er også i det ekstremt pessimistiske hjørnet for tiden etter fire mislykkede innsett. Ble gravid på to av dem (begge ferskforsøkene), men klarte ikke holde på dem til uke 5 engang... Jeg har bare polycystiske ovarier (ingen tilleggssymptomer) og er ung og slank, så trodde jo jeg var den perfekte IVF-kandidaten. Nå blir det ikke nytt uttak på i hvert fall et halvt år for har mange halvgode blastocyster på frys som jeg må bruke opp først. Burde vel være glad for det, men har null tro på dem, dessverre... Er det noen her som har lyktes etter så mange negative forsøk? :sorry:
 
Jeg er også i det ekstremt pessimistiske hjørnet for tiden etter fire mislykkede innsett. Ble gravid på to av dem (begge ferskforsøkene), men klarte ikke holde på dem til uke 5 engang... Jeg har bare polycystiske ovarier (ingen tilleggssymptomer) og er ung og slank, så trodde jo jeg var den perfekte IVF-kandidaten. Nå blir det ikke nytt uttak på i hvert fall et halvt år for har mange halvgode blastocyster på frys som jeg må bruke opp først. Burde vel være glad for det, men har null tro på dem, dessverre... Er det noen her som har lyktes etter så mange negative forsøk? :sorry:

Jeg er i uke 12 nå på mitt 5. Innsett av fryst blasto:) tok oss nesten 2 år med ivf og 7 år til sammen med egen prøving. Ble gravid på 4 av 5 innsett, mistet de andre i uke 5 og 6. Ikke gi opp selv om det er tungt og vanskelig og du føler at det aldri går! Det går til slutt! Masse lykke til videre! Håper spiren sitter helt til mål på neste innsett:Heartred
 
Jeg er i uke 12 nå på mitt 5. Innsett av fryst blasto:) tok oss nesten 2 år med ivf og 7 år til sammen med egen prøving. Ble gravid på 4 av 5 innsett, mistet de andre i uke 5 og 6. Ikke gi opp selv om det er tungt og vanskelig og du føler at det aldri går! Det går til slutt! Masse lykke til videre! Håper spiren sitter helt til mål på neste innsett:Heartred

Dette var godt å lese :Heartred Tusen takk! Har foreløpig bare vært prøvere siden august, så vet det finnes folk som har det mye verre. Men var virkelig ikke forberedt på at IVF ikke skulle gå. Må klamre meg fast til troen på at det går til slutt :smiley-angelic001 Har innsett i morgen - forhåpentligvis av to blastocyster! Har lyst på mange barn, og siden dette viser seg å ikke være så lett, sier jeg ikke nei takk til to på én gang :happy:
 
Back
Topp