* Skravletråd - assistert befruktning *

Skal den mikses hjemme? Med pulver og sterilisert vann?

Pulverklump ligger i et tett glass og så følger det med egne sprøyter med væske som sprøytes oppi glasset. Når du skal ta dosen bruker du engangssprøyter og tar litt og litt væske fra glasset.

Har du Menopur-appen? Der er det god video.
 
Pulverklump ligger i et tett glass og så følger det med egne sprøyter med væske som sprøytes oppi glasset. Når du skal ta dosen bruker du engangssprøyter og tar litt og litt væske fra glasset.

Har du Menopur-appen? Der er det god video.

Nei, jeg skal ikke på menopur. Jeg var bare nysgjerrig :)
 
God natt og god bedring! :) Håper hodeverken gir seg.
Jeg hadde samme vondtet før det gikk galt i januar og. Ingenting hjelper :arghh:

Bare svimmel og føler meg tom i dag.
Så blir en rolig dag.
 
Leser dere fødselshistorier?
Ser dere på fødselsvideoer på youtube?
Følger dere noen spesielle på youtube som går igjennom IVF?

Jeg elsket å se på Fødeavdelingen før - da jeg fortsatt trodde jeg skulle bli gravid med én gang :wacky: Nå er det litt for sårt, synes jeg. Men kan godt lese om andre IVF-par som har lykkes. Da er vi mer i samme båt, på en måte :happy: Følger ingen spesielle på YouTube, da.

Og jeg hadde forresten elsket å velge kjønn som skal settes inn! Men nå er jeg veldig liberal på sånt :joyful:
 
Nå har vi ankommet Tsjekkia, og i morgen tidlig er det egguttak :happy: De bruker visst narkose for uttak her - usikker på om det gjør meg mer eller mindre nervøs :nailbiting: Forhåpentligvis blir jeg ikke overstimulert denne gangen, slik at mannen og jeg kan nyte noen fine feriedager i Praha før innsett på søndag!
 
Nå har vi ankommet Tsjekkia, og i morgen tidlig er det egguttak :happy: De bruker visst narkose for uttak her - usikker på om det gjør meg mer eller mindre nervøs :nailbiting: Forhåpentligvis blir jeg ikke overstimulert denne gangen, slik at mannen og jeg kan nyte noen fine feriedager i Praha før innsett på søndag!


Kos dere masse ❤❤
 
Siste dagen med progynova for denne gang! 2 piller igjen. 1 kl.14 og 1 kl.22

Jeg jubler for det! I morgen starter vi (jeg) med Gonal-f!
 
Jeg har kjøpt stemors blomster for å plante i dag :)
Jeg er så glad i våren :D

Jeg må bare ha bærehjelp for å få blomsterpottene fra stabburet og jorda fra uthuset...
Så venter på samboer, men han skal bort i kveld, på spilling med korpset, både i dag og i morgen.
 
Energinivå på 0. Er det vanlig på disse medisinene?
 
Jeg har ofte det fra før. Så det vet jeg ikke.
Ikke tenkt over at det har vært verre.
 
Haha. Jeg kjenner følelsen:hilarious:
 
Haha. Jeg kjenner følelsen:hilarious:

Jeg tok motet til meg og ringte avdelingen for Genetik på Karolinska nå for å høre om de hadde satt opp noe time for oss. Bergensk og svensk var visst ikke noe god match, for svensken vel og merke:hilarious:

Ble staving av navn og nummer, ble bedt om å gjenta noen ganger:joyful: De skulle ringe meg igjen da, så krysser fingre for at de har oss i systemet:happy:
 
Herregud, i dag fikk jeg positiv digital test - 11 dpo! Kan ikke gjøre annet enn å varmt anbefale Reprofit i Tsjekkia, da :D Billig, bra og proft <3
 
Jeg hadde en helt sinnsykt realistisk drøm i natt:confused:
Drømte at jeg fødte en stor (!!) gutt med sin fars mørke lokker, han skulle hete Tristan (som er et av navnene vi har tenkt på) som var veldig glad i pupp :bag::p

Den følelsen av lykke.. Det var nesten litt dritt å våkne, når vi sitter her, på vent.. og ikke vet om vi lykkes.. :sorry:
 
Jeg hadde en helt sinnsykt realistisk drøm i natt:confused:
Drømte at jeg fødte en stor (!!) gutt med sin fars mørke lokker, han skulle hete Tristan (som er et av navnene vi har tenkt på) som var veldig glad i pupp :bag::p

Den følelsen av lykke.. Det var nesten litt dritt å våkne, når vi sitter her, på vent.. og ikke vet om vi lykkes.. :sorry:

Den drømmen kommer til å bli virkelig en dag, det er jeg sikker på:Heartred
 
Jeg var på Babyshop og kjøpte noen gaver på fredag. Gikk tilfeldigvis forbi og så at det var 40% avslag på alle klær siden det var nattåpent.
Når jeg betaler spør mannen i kassen, hvis du skulle ha valgt farge på smekke til barnet ditt, gul eller grønn?
Eeh gul, svarte jeg og han gav meg en goodiebag. Kikket oppi da jeg kom ut av butikken, og i tillegg til gul smekke var det blant annet både smokk og smokkesnor oppi der. Jeg bare tenkte flott, dette trengte jeg jo virkelig..
Goodiebag ble gitt videre til høygravid svigerinne, for hadde behov for å kvitte meg med det fortest mulig:joyful:
 
Jeg var på Babyshop og kjøpte noen gaver på fredag. Gikk tilfeldigvis forbi og så at det var 40% avslag på alle klær siden det var nattåpent.
Når jeg betaler spør mannen i kassen, hvis du skulle ha valgt farge på smekke til barnet ditt, gul eller grønn?
Eeh gul, svarte jeg og han gav meg en goodiebag. Kikket oppi da jeg kom ut av butikken, og i tillegg til gul smekke var det blant annet både smokk og smokkesnor oppi der. Jeg bare tenkte flott, dette trengte jeg jo virkelig..
Goodiebag ble gitt videre til høygravid svigerinne, for hadde behov for å kvitte meg med det fortest mulig:joyful:
Ååååh, det er ting som dette :bag::arghh:
Burde jo kanskje sjekka om du handlet til deg selv eller ikke først :wideyed::wideyed:
Eller spørsmål om man ikke skal ha barn snart fordi man har vært sammen så lenge..

For min del er det en del spørsmål nå fordi jeg har begynt i ny jobb, så på tre dager har jeg fått spørsmål fra flere barn og kollegaer :banghead:
"Har du barn? Har du en liten jente?"
Den siste det er vond, for jeg hadde en liten jente, men hvordan svarer du en 4åring som har kjent deg i to dager??:banghead::banghead:
 
Ååååh, det er ting som dette :bag::arghh:
Burde jo kanskje sjekka om du handlet til deg selv eller ikke først :wideyed::wideyed:
Eller spørsmål om man ikke skal ha barn snart fordi man har vært sammen så lenge..

For min del er det en del spørsmål nå fordi jeg har begynt i ny jobb, så på tre dager har jeg fått spørsmål fra flere barn og kollegaer :banghead:
"Har du barn? Har du en liten jente?"
Den siste det er vond, for jeg hadde en liten jente, men hvordan svarer du en 4åring som har kjent deg i to dager??:banghead::banghead:

Jeg spurte om byttelapper før jeg fikk goodiebag, og handlet klær til både gutt og jente i str 62:hilarious:
Huff, ja det er kjedelig med så mye spørsmål:( Forstår at det var veldig tungt, men som du sier vanskelig å forklare nysgjerrige barn om det.

Jeg har en elev fullstendig uten filter. Hun spurte om alt. Har du barn? Hvorfor ikke? Har du lyst på barn? Har kjæresten din lyst på barn? Skal dere få barn engang? Når? Skal dere gifte dere? :joyful:
 
Back
Topp