* Skravletråd - assistert befruktning *

Jeg har fire søsken, fra 95-99, og alle ble vasket med våtservietter .
Men jeg kommer nok til å bruke sånne engangskluter man fukter selv.
Det gjorde vi i barnehagen jeg jobba i, og jeg synes det var veldig greit :)
Ikke beste for miljøet, men jeg liker ikke tanken på å vaske så mye ekkelt i maskina :oops:
Litt basselusk redd...:oops:
 
Leser dere fødselshistorier?
Ser dere på fødselsvideoer på youtube?
Følger dere noen spesielle på youtube som går igjennom IVF?
Følger et par som har gått igjennom IVF, ei datter på 7 måneder nå mistet en i uke 20 tror jeg og skal begynne når til sommeren igjen. Kanalen heter Rachelle and Justin :)
 
Leser dere fødselshistorier?
Ser dere på fødselsvideoer på youtube?
Følger dere noen spesielle på youtube som går igjennom IVF?
Nei , nei og nei :hilarious: jeg klarer ikke helt å se på fødsler og slikt så lenge jeg ikke er ferdig med å føde barn selv. Fødselshistorier har jeg hørt så mange forskjellige variasjoner om , at det holder liksom.:hilarious: Så har jeg mine egne fødselshistorier selv. De er begge veldig fine og relativt raske :happy:
 
Nei , nei og nei :hilarious: jeg klarer ikke helt å se på fødsler og slikt så lenge jeg ikke er ferdig med å føde barn selv. Fødselshistorier har jeg hørt så mange forskjellige variasjoner om , at det holder liksom.:hilarious: Så har jeg mine egne fødselshistorier selv. De er begge veldig fine og relativt raske :happy:

Jeg synes det er så koselig å se på og lese. Dagdrømmer om hvordan det vil være om jeg blir gravid og min egen fødsel starter. :)
 
Steriliserer dere området før dere setter sprøytene? Mener magen :)
 
Steriliserer dere området før dere setter sprøytene? Mener magen :)
Ja. Begynte med det i går. Så ikke gjort det før nå. Men synes det er greit.
 
Mener at jeg leste i boka til gonal at det skal renses rundt der man stikker.
 
Ja. Begynte med det i går. Så ikke gjort det før nå. Men synes det er greit.

Fått tips om å gni isbit på stedet jeg skal stikke. Da kjenner man vist minimalt
 
Steriliserer dere området før dere setter sprøytene? Mener magen :)

Ja. Gikk på Menopur første gangen, og der står det at det skal gjøres + det følger med renseservietter i Menopur-pakken. Vi hadde kjøpt noen på apoteket også, så vi har en del igjen enda.

Jeg er livredd sprøyter, men syns ikke det har vært noe vondt. Så hadde ikke kommet på at det var noe behov for å kjøle ned i forkant.
 
Ikke blitt blå enda heller, så dette går veldig bra :)
Var ett stikk sist som var vondt, eller, to ble det. Ett da jeg nok stakk i ei nerve eller noe, og andre da jeg klare å vri meg for å se ut av vindu med sprøyta i magen. Ellers kjenner jeg ingenting.
 
Ja. Gikk på Menopur første gangen, og der står det at det skal gjøres + det følger med renseservietter i Menopur-pakken. Vi hadde kjøpt noen på apoteket også, så vi har en del igjen enda.

Jeg er livredd sprøyter, men syns ikke det har vært noe vondt. Så hadde ikke kommet på at det var noe behov for å kjøle ned i forkant.

Hvor dyr er menopur?
 
Jeg har skikkelig vondt i hodet. Hatt det i mange timer.
Jeg håper virkelig at det hjelper å sove :)
 
Back
Topp