* Skravletråd - assistert befruktning *

Wow, så dere begynte da du var 18!? Da har du i hvert fall fortsatt alderen på din side :D

Betyr det at du skal i gang med nytt uttak om ikke så lenge, da, kanskje? Krysser alle fingre for at du snart får ønskebarnet ditt :Heartred
Ja, begynte 18 år og 2 måneder gammel. Jeg er født da mamma var nesten 19 år og 4 måneder. Så jeg ønska meg å bli ung mor for å kunne følge barna lenge, som mamma har gjort med meg.

Om jeg får ut egg og de er befrukta, så er jeg ruger om en måned. Uttak om rundt 3 ukers tid.
6.-12. mai en gang.

Ja, begynte 18 år og 2 måneder gammel. Jeg er født da mamma var nesten 19 år og 4 måneder. Så jeg ønska meg å bli ung mor for å kunne følge barna lenge, som mamma har gjort med meg.

Om jeg får ut egg og de er befrukta, så er jeg ruger om en måned. Uttak om rundt 3 ukers tid.
6.-12. mai en gang.

Ja, mamma var 20 da hun fikk meg, så har alltid villet være ung mor selv, men følte meg på ingen måte klar før jeg var 27 :P Mannen min er to år yngre også! Kjenner heldigvis ingen under 30 som har fått barn, så føler meg fortsatt ganske ung :happy: Men er dritt lei av å høre alle si «men du er jo så ung og dere har så god tid». Når man tar en så stor avgjørelse at man vil prøve å få barn, er det jævlig når det ikke går - uansett alder! :depressed:

Da ligger vi ganske likt i løypa nå :) Jeg antar at innsett blir ca 3. mai hos meg.

Ja, mamma var 20 da hun fikk meg, så har alltid villet være ung mor selv, men følte meg på ingen måte klar før jeg var 27 :p Mannen min er to år yngre også! Kjenner heldigvis ingen under 30 som har fått barn, så føler meg fortsatt ganske ung :happy: Men er dritt lei av å høre alle si «men du er jo så ung og dere har så god tid». Når man tar en så stor avgjørelse at man vil prøve å få barn, er det jævlig når det ikke går - uansett alder! :depressed:

Da ligger vi ganske likt i løypa nå :) Jeg antar at innsett blir ca 3. mai hos meg.
Jeg var klar fra jeg var lita jeg, måtte bare vente på alderen. Så husker det var kjedelig.

Jeg var prøver igjen som 27 åring, med ny samboer. Så holdt på i over 3 år nå.

Jeg har første kontroll 3.mai. Sist endte jeg på fem kontroller, så blir nok noen til kanskje.
Det blir spennende å se. Håper jeg slipper uttak på 30 årsdagen, det høres ut som en kjedelig måte å feire på.

Herregud for en rar drøm jeg hadde i natt. Drømte
at et av nabohusene brant ned, og der bare bodde det drøssevis med barn som vi andre naboene måtte ta vare på. Så plutselig hadde vi 3-4 barn utenfor som saget og hamret og koste seg. Var svært hyggelig det.

På et annet tidspunkt skulle vi på biltur og ha med oss svogeren og svigerinnen min. Svogeren satte seg foran og svigerinnen bak med meg. I midten mellom oss var en babybilstol i base. En Cybex Cloud faktisk. Var ikke gravid eller noe sånt, bare hadde det klart:joyful:
Sa til svigerinnen at jeg kunne flytte på bilstolen om det var nødvendig, hun sa at jeg trengte ikke det og da ble jeg så glad fordi jeg synes det var så koselig å ha den der :hilarious:

Nesten godt det er helligdager og ingen post, blir visst stein hakk sprø av tom postkasse:hilarious:

Haha jo, ja, har vel egentlig alltid drømt om barn jeg også, så det handlet vel kanskje mest om når jeg møtte den rette mannen! Men innbiller meg at det hadde vært ganske ensomt å være eneste med barn i vennegjengen i mange år også.

Høres ut som vi fyller år ganske likt. Jeg blir 28 6. mai :happy:

Masse lykke til :Heartred og til lykke med 30-årsdagen når den kommer! :wav

Men har hatt det begge forsøka med Crinone, (men kan ikke akkurat skryte av at det gikk særlig bra) men aldri det halvanna året med Clomid.
Åja.. du skulle bruke lutinus nå? Tror jo ikke støttemedisin har så mye å si for utfallet? Altså, såklart ifht å evt miste, men ifht hvordan fosteret er/overlever/utvikler seg:angelic:

Sitte ute i solsteken med bikkja ,frøkna sover og bare nyte Danmark. OG være gravid. Fantastisk :Heartred

Åja.. du skulle bruke lutinus nå? Tror jo ikke støttemedisin har så mye å si for utfallet? Altså, såklart ifht å evt miste, men ifht hvordan fosteret er/overlever/utvikler seg:angelic:
Har nok ikke det nei. Men etter to år på crinone så vil jeg prøve noe nytt. Mest derfor.

Haha jo, ja, har vel egentlig alltid drømt om barn jeg også, så det handlet vel kanskje mest om når jeg møtte den rette mannen! Men innbiller meg at det hadde vært ganske ensomt å være eneste med barn i vennegjengen i mange år også.

Høres ut som vi fyller år ganske likt. Jeg blir 28 6. mai :happy:

Masse lykke til :Heartred og til lykke med 30-årsdagen når den kommer! :wav
Jeg fyller dagen etter deg. Men to år mer.

Dere som har brukt/bruker crinone, når på døgnet tar dere den? Jeg skal ta den to ganger om dagen morgen og ettermiddag (står det visst), men jeg har tatt den 9 og 21, er det innafor? Og er det noe slingrinsmonn? Glemte helt å spørre i dag :p
Jeg spurte og de sa at den må tas med 12 timers mellomrom. Så 9 og 21 er ok. Har gjort det samme. Men jeg fikk beskjed om 10 minutters aktivitet etterpå, ikke 30.... Lurer på hvorfor de har sagt forskjellige ting.

Jeg spurte og de sa at den må tas med 12 timers mellomrom. Så 9 og 21 er ok. Har gjort det samme. Men jeg fikk beskjed om 10 minutters aktivitet etterpå, ikke 30.... Lurer på hvorfor de har sagt forskjellige ting.

Jeg sendte melding på min journal, fikk beskjed mellom 6-9 og 18-21, ikke at det må gå akkurat 12 timer. 1-2 timer slingringsmonn har man, akkurat som med sprøytene. Og i pakningsvedlegget står det lett aktivitet i 15 min, så da har jeg bare gått rundt å ryddet i huset :)

Har dere handlet inn noe til fremtidig baby?

Har dere handlet inn noe til fremtidig baby?
Ja, jeg handlet litt da jeg gikk gravid med minsten og hadde gledet meg så eksremt til å være gravid i loppemarked sesongen, så selv om jeg ikke var gravid lenger dro jeg med meg noen skatter hjem.
Ikke noe stort, bare litt klær.
Vi har blitt enige om å kjøpe inn hvis vi virkelig forelsker oss i noe og det ikke er noe man får på standard butikkene.
Jeg trengte det litt da jeg gikk med tom mage i høst, for å minne meg selv på at det fortsatt er håp..

Og går alt skeis så skal vi donere det bort til noen andre som har sliti med å få sitt mirakel :)

Har du/dere handlet noe?

Ja, jeg handlet litt da jeg gikk gravid med minsten og hadde gledet meg så eksremt til å være gravid i loppemarked sesongen, så selv om jeg ikke var gravid lenger dro jeg med meg noen skatter hjem.
Ikke noe stort, bare litt klær.
Vi har blitt enige om å kjøpe inn hvis vi virkelig forelsker oss i noe og det ikke er noe man får på standard butikkene.
Jeg trengte det litt da jeg gikk med tom mage i høst, for å minne meg selv på at det fortsatt er håp..

Og går alt skeis så skal vi donere det bort til noen andre som har sliti med å få sitt mirakel :)

Har du/dere handlet noe?

Ja, har det :) Har en medium pappeske som jeg har de i. Ligger oppå klesskapet. Når jeg finner noe jeg kan forelske meg i :)

Ja, har det :) Har en medium pappeske som jeg har de i. Ligger oppå klesskapet. Når jeg finner noe jeg kan forelske meg i :)
Er vel omtrent det jeg har liggende også :p
Har det i medium størrelse skuffen på Hemnes kommoden som skal bli stellekommode :hilarious:

Herregud for en rar drøm jeg hadde i natt. Drømte
at et av nabohusene brant ned, og der bare bodde det drøssevis med barn som vi andre naboene måtte ta vare på. Så plutselig hadde vi 3-4 barn utenfor som saget og hamret og koste seg. Var svært hyggelig det.

På et annet tidspunkt skulle vi på biltur og ha med oss svogeren og svigerinnen min. Svogeren satte seg foran og svigerinnen bak med meg. I midten mellom oss var en babybilstol i base. En Cybex Cloud faktisk. Var ikke gravid eller noe sånt, bare hadde det klart:joyful:
Sa til svigerinnen at jeg kunne flytte på bilstolen om det var nødvendig, hun sa at jeg trengte ikke det og da ble jeg så glad fordi jeg synes det var så koselig å ha den der :hilarious:

Nesten godt det er helligdager og ingen post, blir visst stein hakk sprø av tom postkasse:hilarious:
Jeg drømte at jeg måtte ta over foreldreansvaret for hele avdelinga mi på jobb, ingen andre som ville ha de :wideyed:

Gubben var så fornøyd da, 12stk 1-2åringer :hilarious::hilarious:

Er vel omtrent det jeg har liggende også :p
Har det i medium størrelse skuffen på Hemnes kommoden som skal bli stellekommode :hilarious:

Det er jo genialt da :D
jeg er veldig usikker på hvordan vi skal gjøre det på vårt bad.
Jeg ser rundt meg (med venner som har små barn etc) at det er mer og mer vanlig å bruke engangs våtservietter til å tørke og vaske etter bleieskift?
Husker når mine småsøstre var født (slutten av 90 tallet) og min mor brukte alltid kluter som de vaska i vaskemaskinen. Lunka vann i vasken og kluter.
Er det helt borte nå? Virker bare så bortkasta penger å bruke våtservietter når man har vaskeklut?

Back
Topp