* Skravletråd - assistert befruktning *

Men den skal tas til fast tid :)

Så deilig det skal bli å slippe å ta ivf medisiner om en stund... lei!

Medicus sa til meg at gonal-f skal settes til fast tid før klokka 12. Samme sa de sist runde om bemfola og orgalutran. Jeg synes det høres mye mer behagelig ut å sette sprøytene på kvelden, enn tidlig på morningen før jobb. Rart de sier så ulike tider.

Veldig mye forskjellig info fra forskjellige steder.
På papiret fra Riksen står det tydelig på ettermiddagen, mellom 15 og 21, så alltid hatt 18, som tid :)

Har ikke fått noe tidspunkt ang når jeg skal sette den. Hmm

Står tydelig på ene arket mitt.

Og har funnet ut at 18 er fint. Det er en time etter at sambo kommer hjem. Så stort sett rett etter middagen. Og før han reiser ut på annet.

Vedlegg

• Snapchat-416713263.jpg
    Snapchat-416713263.jpg
    16,8 KB · Visninger: 60
Ikke det at sambo setter sprøyta, men er trygt å ha han hjemme.
Sprøyteskrekken er stor, og det var virkelig betryggende bare det at han var i naborommet eller stod ved siden av meg.

A727AD30-D0E2-4000-B836-B847C02B0ED8.jpeg
Står tydelig på ene arket mitt.

Og har funnet ut at 18 er fint. Det er en time etter at sambo kommer hjem. Så stort sett rett etter middagen. Og før han reiser ut på annet.

Og her står det tydelig før 12.00. Hehe, tror jeg skal spørre om jeg heller kan sette de på kvelden jeg også. :)

Vis vedlegget 294832

Og her står det tydelig før 12.00. Hehe, tror jeg skal spørre om jeg heller kan sette de på kvelden jeg også. :)
De med kort har jeg sett har ofte el hindrende på morgen, og vekst på kveld.
Jeg har bare hatt lang, og nesespray som forhindrer EL. Så sluppet unna med kveld.

Men utrolig mye forskjellig ute å går.

På min så jeg nå at det står "ettermiddag/kveld"
Så da tror jeg at jeg skal ta den i 21 tiden :)

Fyremadel skal tas kl.08:00 hver dag så jeg nå.

De med kort har jeg sett har ofte el hindrende på morgen, og vekst på kveld.
Jeg har bare hatt lang, og nesespray som forhindrer EL. Så sluppet unna med kveld.

Men utrolig mye forskjellig ute å går.

Jeg hadde, og har også denne runden fått beskjed om å sette begge på morningen. Kort protokoll. De har vel en formening de som kan det, om at enten det ene eller andre er riktig.

Det pleier som regel å stå hva de ønsker :) Så bra at du fant det ut :)
Jeg skal spraye to ganger om dagen, så da ble det 06 og 18. Og da ble det sprøyte samtidig som siste spray,
Slippe å huske tre klokkeslett.

Jeg hadde, og har også denne runden fått beskjed om å sette begge på morningen. Kort protokoll. De har vel en formening de som kan det, om at enten det ene eller andre er riktig.
Veldig mye forskjellig ute å går :)
Så ikke lett å bli klok. Man må bare følge sine egne planer :)

Veldig greit med 21 for min del :) Da vet jeg at jeg er hjemme uansett hvilken jobb jeg er på :D

Jeg er alene hjemme hver onsdag fra 18.30 til 21.45, og av og til noen andre dager og.
Så det hadde vært litt upraktisk her. Jeg tror ikke jeg er tøff nok alene hjemme til å sette den :oops:

Jeg er så trøtt jeg... Frista å legge meg ved 19 tida, men har klart å holde øya oppe til nå..:confused:

Back
Topp