~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Noen som har opplevd brune lutinus rester?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke Lutinus, men ikke prøvd det, bare Crinone dessverreNoen som har opplevd brune lutinus rester?
OkeiIkke Lutinus, men ikke prøvd det, bare Crinone dessverre
Men har hatt det begge forsøka med Crinone, (men kan ikke akkurat skryte av at det gikk særlig bra) men aldri det halvanna året med Clomid.Okei
Hva pleier dere å gjøre ettermiddager og kvelder? Tenker på dere som er barnløse (slik som meg)
Vi er ofte på trening. Treningsfrie dager går vi oss en tur på kvelden eller så er det bare sofaen etter middag Noen ganger spiller mannen fotball med noen kompiser, og noen ganger er jeg i klatrehallen
Kveldene blir også brukt til jobb- og studierelatert arbeid.
Ukedagene føler jeg går unna, helger og ferier er seigere når det gjelder det å være barnløs.
Dere er virkelige aktive! Så flinke dere er
Vi prøver, men går for treigt med vekten, så nå er det mindre styrke og mer kardio! Fettprosent er gått ned og muskelmasse opp, men går for treigt
Litt over 2 uker herHerremin!! Er jo bare 4 uker til første kontroll time jo. Holy shait..
Jeg har prøvd i 12 år, så jeg er skikkelig lei, for å si det mildt.
Men bare hatt to innsett enda, på Riksen her også.
Jeg blir 30 år om cirka tre uker.Herregud Kan jeg spørre hvor gammel du er og hva som er «problemet» - hvis dere vet?
Jeg så du skrev noe om 30(?) runder Pergo/Clomid? Gynekologen min sendte meg rett til IVF etter bare tre mislykkede Letrozol-runder. Altså, jeg fikk EL, men ble ikke gravid. Da mente hun at det ikke var noe vits å teste det lenger
Og hvor mange egg fikk du ut/på frys? (Sorry hvis du har skrevet dette mange ganger før). Jeg fikk ut 30 egg sist, så kjører veldig lav dose nå (100) for å unngå det! Hadde 112,5 sist.
Jeg blir 30 år om cirka tre uker.
Jeg har PCOS, men er så og si fri for cyster og sånn, men påvist tette eggledere. Så er nok det som ødelegger her.
Jeg har vel hatt rundt 30 runder ja, hadde mange i 2009-2012, også hadde jeg 12 på rappen før Kongsvinger sykehus ville sende meg videre fra 2017 til i fjor.
Jeg fikk ut 7 egg, 4 ble befrukta og fikk 2 på frys, så bare ett som døde på veien, så fornøyd med det.
Men fikk satt inn begge to, så fikk bare ett fryseforsøk