* Skravletråd - assistert befruktning *

Hva pleier dere å gjøre ettermiddager og kvelder? Tenker på dere som er barnløse (slik som meg)

Jeg pleier å brodere, kose katter, se på filmer... Eller gå turer.

I kveld er jeg mer usikker, samboer skal jobbe natt. Det har han ikke gjort før :wtf:
(Da jeg bodde med min eks, før jeg fikk meg nytt sted å bo, jobba eksen skift. Men da var vi ikke sammen lenger heller)
Så veldig uvant når døgnet snus plutselig :p

Hva pleier dere å gjøre ettermiddager og kvelder? Tenker på dere som er barnløse (slik som meg)

Vi er ofte på trening. Treningsfrie dager går vi oss en tur på kvelden eller så er det bare sofaen etter middag:happy: Noen ganger spiller mannen fotball med noen kompiser, og noen ganger er jeg i klatrehallen:)
Kveldene blir også brukt til jobb- og studierelatert arbeid.

Ukedagene føler jeg går unna, helger og ferier er seigere når det gjelder det å være barnløs.

Vi er ofte på trening. Treningsfrie dager går vi oss en tur på kvelden eller så er det bare sofaen etter middag:happy: Noen ganger spiller mannen fotball med noen kompiser, og noen ganger er jeg i klatrehallen:)
Kveldene blir også brukt til jobb- og studierelatert arbeid.

Ukedagene føler jeg går unna, helger og ferier er seigere når det gjelder det å være barnløs.

Dere er virkelige aktive! Så flinke dere er :D

Vi prøver, men går for treigt med vekten, så nå er det mindre styrke og mer kardio! Fettprosent er gått ned og muskelmasse opp, men går for treigt:banghead:

Ja, det går tregt. Kjenner til den.

Gått opp 2 kilo på ni dager jeg... :(
Legger så utrolig på meg på IVF medisiner :rolleyes:

Samboer jobber natta nå, må ta strømmen på ett hotell, ikke så bra midt på dagen...
Og det er så uvant og være alene på kvelden og natta...
Kjeder meg :(
Så sitter og ser på TV og prøver å få tida til å gå. Kanskje begynne å pakke litt til påsketur.

Herremin!! Er jo bare 4 uker til første kontroll time jo. Holy shait..

Ble overlykkelig da vi fikk 7 blastocyster på frys i november, men nå, etter tre mislykkede innsett (ett ferskt hvor jeg ble gravid, men mistet veldig tidlig + 2 FET), kjenner jeg at jeg har mistet motet og tålmodigheten veldig. Jeg vet også at blastoene er frøset ned i rekkefølge etter hvor gode de er, så ved hvert mislykkede innsett, synker sjansen litt til neste gang :( Har fortsatt 5 blastoer på frys på Riksen, og de nekter nytt uttak før alle er satt inn, så nå har vi bestemt oss for å dra til Tsjekkia for nytt uttak og for å sette inn to blastoer <3 De kunne ta oss imot allerede første syklus, så lenge jeg holdt igjen mensen litt med Crinonen etter fryseforsøket på Riksen, så nå har jeg satt første dose Gonal f i dag :D

Vi har egentlig bare prøvd siden august (hatt lyst til å prøve siden april i fjor, men fikk ikke EL før august pga PCO), og jeg kan virkelig ikke beskrive hvor jævlig det har vært, så når jeg leser om dere som har prøvd i åresvis må jeg bare si - fy faen, dere er tøffe <3 Shit! Man føler vel ikke at man har noe valg akkurat, men likevel! Vil bare virkelig anerkjenne det tøffe dere har stått i så lenge. Det er ikke mange kan sette seg inn i hvordan det er :smiley-angelic003All ære til dere - eller oss!

Jeg har prøvd i 12 år, så jeg er skikkelig lei, for å si det mildt.
Men bare hatt to innsett enda, på Riksen her også.

Jeg har prøvd i 12 år, så jeg er skikkelig lei, for å si det mildt.
Men bare hatt to innsett enda, på Riksen her også.

Herregud :Heartred Kan jeg spørre hvor gammel du er og hva som er «problemet» - hvis dere vet?

Jeg så du skrev noe om 30(?) runder Pergo/Clomid? Gynekologen min sendte meg rett til IVF etter bare tre mislykkede Letrozol-runder. Altså, jeg fikk EL, men ble ikke gravid. Da mente hun at det ikke var noe vits å teste det lenger :confused:

Og hvor mange egg fikk du ut/på frys? (Sorry hvis du har skrevet dette mange ganger før). Jeg fikk ut 30 egg sist, så kjører veldig lav dose nå (100) for å unngå det! Hadde 112,5 sist.

Herregud :Heartred Kan jeg spørre hvor gammel du er og hva som er «problemet» - hvis dere vet?

Jeg så du skrev noe om 30(?) runder Pergo/Clomid? Gynekologen min sendte meg rett til IVF etter bare tre mislykkede Letrozol-runder. Altså, jeg fikk EL, men ble ikke gravid. Da mente hun at det ikke var noe vits å teste det lenger :confused:

Og hvor mange egg fikk du ut/på frys? (Sorry hvis du har skrevet dette mange ganger før). Jeg fikk ut 30 egg sist, så kjører veldig lav dose nå (100) for å unngå det! Hadde 112,5 sist.
Jeg blir 30 år om cirka tre uker.

Jeg har PCOS, men er så og si fri for cyster og sånn, men påvist tette eggledere. Så er nok det som ødelegger her.

Jeg har vel hatt rundt 30 runder ja, hadde mange i 2009-2012, også hadde jeg 12 på rappen før Kongsvinger sykehus ville sende meg videre fra 2017 til i fjor.

Jeg fikk ut 7 egg, 4 ble befrukta og fikk 2 på frys, så bare ett som døde på veien, så fornøyd med det.
Men fikk satt inn begge to, så fikk bare ett fryseforsøk

Jeg blir 30 år om cirka tre uker.

Jeg har PCOS, men er så og si fri for cyster og sånn, men påvist tette eggledere. Så er nok det som ødelegger her.

Jeg har vel hatt rundt 30 runder ja, hadde mange i 2009-2012, også hadde jeg 12 på rappen før Kongsvinger sykehus ville sende meg videre fra 2017 til i fjor.

Jeg fikk ut 7 egg, 4 ble befrukta og fikk 2 på frys, så bare ett som døde på veien, så fornøyd med det.
Men fikk satt inn begge to, så fikk bare ett fryseforsøk

Wow, så dere begynte da du var 18!? Da har du i hvert fall fortsatt alderen på din side :D

Betyr det at du skal i gang med nytt uttak om ikke så lenge, da, kanskje? Krysser alle fingre for at du snart får ønskebarnet ditt :Heartred

Back
Topp