* Skravletråd - assistert befruktning *

Jeg måtte nesten tre dager etterhverandre, men fikk forhandla meg til en dags mellomrom :p Så ble bare to.

Og med 5 minutter med bil - 70 minutter med tog - 15 minutter med trikk så tar det tid det å komme seg til Riksen :p

Da slår du reisetiden min med 20 min, men det tar jaggu tid altså :/

Da slår du reisetiden min med 20 min, men det tar jaggu tid altså :/
Men om jeg tar bilen, men jeg tørr ikke kjøre i Oslo :P så er det 1 time og 7 minutter.
Men Oslo trafikken er skummel. Så synes tog er bedre :)

Men om jeg tar bilen, men jeg tørr ikke kjøre i Oslo :p så er det 1 time og 7 minutter.

Det er jo faktisk ikke så vanskelig å kjøre til Riksen, syns det er bedre enn til Ullevål - haha. Men nå har jeg kjørt mye i Oslo, rett og slett fordi søstra mi bor det. Men forstår godt at man avstår det også, for det er ikke alltid lett å forstå hvor man skal kjøre.

Men er jo veldig fint å kjøre tog også, slippe å stå i kø på morran! :p

Det er jo faktisk ikke så vanskelig å kjøre til Riksen, syns det er bedre enn til Ullevål - haha. Men nå har jeg kjørt mye i Oslo, rett og slett fordi søstra mi bor det. Men forstår godt at man avstår det også, for det er ikke alltid lett å forstå hvor man skal kjøre.

Men er jo veldig fint å kjøre tog også, slippe å stå i kø på morran! :p
Samboer pendler stort sett med tog, de ganga han er på kontoret. Men han tar toget før meg, stort sett.
Men veldig greit med tog. Kjører uansett nesten ved siden av jernbanen store deler av turen. Så veldig greit å bare sette seg inn og nyte turen. Og honnør pris er ikke så ille, så kjører billig.

Sitter å kan holde øye med alle toga fra huset. Jernbanen går 200-300 meter unna husveggen .

Men om jeg tar bilen, men jeg tørr ikke kjøre i Oslo :p så er det 1 time og 7 minutter.
Riksen ligger veldig greit til på ring 3, da, om du skulle våge deg innover med bil en dag. Sette på GPS'n før avgang bare, og så kjøre utenom den værste rushtrafikken. Var også ganske skeptisk til å kjøre i Oslo første gang, men synes det er mye værre å kjøre i 100 på motovei pga farten. Når du surrer rundt i en by holder du vanligvis lavere fart, så da er det lettere å få orientert seg.

Leser om dosering med gonal-f. Bare jeg som har så høye doser? 300 ie bemfola i 11 dager hadde jeg sist runde, nå blir det lik dosering bare 300 ie gonal-f. AMH på 6,4, folikkeltall i «grenseland».

Riksen ligger veldig greit til på ring 3, da, om du skulle våge deg innover med bil en dag. Sette på GPS'n før avgang bare, og så kjøre utenom den værste rushtrafikken. Var også ganske skeptisk til å kjøre i Oslo første gang, men synes det er mye værre å kjøre i 100 på motovei pga farten. Når du surrer rundt i en by holder du vanligvis lavere fart, så da er det lettere å få orientert seg.
Jeg tørr ikke kjøre etter Kløfta, men var nødt til å kjøre til Lillestrøm en dag, fordi buss for tog aldri kom. Men da kom samboere med toget i mot og tok over bilen min og kjørte meg til døra på Riksen og tok bilen min til kontoret sitt.
Men er mye tryggere med tog og buss. Da slipper jeg å parkere også. Også betaler jeg 150 kr for tur retur, så blir nesten billigere med kollektivt også :)

Jeg sliter med å orientere meg på ukjente plasser, jeg blir så innmari stressa, tar feil valg. Jeg eier ikke innebygget kompass og har gått meg vill på Karl Johan mange ganger, fordi jeg aner ikke hva som er veien til slottet eller stasjon :hilarious:

Jeg hadde 300 pergoveris ved mitt siste forsøk. Tror det er «normalt» med alt mellom 125-450. Folk reagerer veldig forskjellig.

Jeg tørr ikke kjøre etter Kløfta, men var nødt til å kjøre til Lillestrøm en dag, fordi buss for tog aldri kom. Men da kom samboere med toget i mot og tok over bilen min og kjørte meg til døra på Riksen og tok bilen min til kontoret sitt.
Men er mye tryggere med tog og buss. Da slipper jeg å parkere også. Også betaler jeg 150 kr for tur retur, så blir nesten billigere med kollektivt også :)

Jeg sliter med å orientere meg på ukjente plasser, jeg blir så innmari stressa, tar feil valg. Jeg eier ikke innebygget kompass og har gått meg vill på Karl Johan mange ganger, fordi jeg aner ikke hva som er veien til slottet eller stasjon :hilarious:
Google Maps. Jeg bare sier deg... da går du aldri vill igjen. Elsker Google Maps. Og street view, så kan jeg se hvordan bygningene ser ut og kjenne meg igjen når jeg kommer dit. Det hjelper veldig på stressnivået mitt.

Google Maps. Jeg bare sier deg... da går du aldri vill igjen. Elsker Google Maps. Og street view, så kan jeg se hvordan bygningene ser ut og kjenne meg igjen når jeg kommer dit. Det hjelper veldig på stressnivået mitt.
Jeg bruker ofte geocaching kartet. Men går meg bort med kart og. Helt utrolig dårlig på navigering. Både per bein og i bil.

Men Riksen er lett å finne fra trikken. Og det er perfekt for meg :hilarious:

Fyremadel, det skal oppbevares i kjøleskap?

Gonal-f skal oppbevares i kjøleskapet, men skal den det etter den er brukt en gang? Jeg får jo ikke tømt hele pennen på et kjør

Gonal-f skal oppbevares i kjøleskapet, men skal den det etter den er brukt en gang? Jeg får jo ikke tømt hele pennen på et kjør
Nei, da kan den ligge i en skuff. Men ikke over 25 grader.
Fikk beskjed om at den gjør mindre vondt å sette i romtemperatur, da sprenger den mindre :)

Fyremadel, det skal oppbevares i kjøleskap?
Jeg tar spray, som gjør det samme. Men slo opp i Felleskatalogen:

5. Hvordan du oppbevarer Fyremadel
Oppbevares utilgjengelig for barn.
Bruk ikke dette legemidlet etter utløpsdatoen som er angitt på esken og på etiketten etter ’Utløpsdato’. Utløpsdatoen henviser til den siste dagen i den måneden.
Dette legemidlet krever ingen spesielle oppbevaringsbetingelser.

Så jeg hadde hatt den i romtemperatur jeg :)
Evnt i kjøleskap til start og så i romtemp.

Fyremadel trenger ikke å ligge i kjøleskap nei. Og enig i det som blir skrevet over jeg føler også at romtempererte ikje kjennes like godt:-)

4 dager igjen til hormonkjøret er i gang igjen :D
Såå klar for å komme i gang igjen kjenner jeg.

Hva gjør dere damer denne lørdagen? :)

Ehm, nå er jeg litt usikker her om jeg har fått i meg alt eller ei. Hadde en Gonal-F penn på 900IE, etter mine beregninger så skulle det vært igjen 87,5 ie i denne dosen og var klar for å måtte skifte til ny pen for å få det resterende i meg. Jeg trakk den opp til 112,5 som er dosen min og satte den i magen, men den stoppet aldri og det kan virke som jeg fikk i meg hele dosen på 112,5? Kan det stemme at det er litt mer enn 900IE i denne pennen?

Ehm, nå er jeg litt usikker her om jeg har fått i meg alt eller ei. Hadde en Gonal-F penn på 900IE, etter mine beregninger så skulle det vært igjen 87,5 ie i denne dosen og var klar for å måtte skifte til ny pen for å få det resterende i meg. Jeg trakk den opp til 112,5 som er dosen min og satte den i magen, men den stoppet aldri og det kan virke som jeg fikk i meg hele dosen på 112,5? Kan det stemme at det er litt mer enn 900IE i denne pennen?

Jeg vet dessverre ikke. Men, hvordan er de gonal-F pennene? Doser opp til 900iE i én? Eller spør jeg dumt nå? Hadde bemfola sist, og da var en enkelt sprøyte max 300iE som var min daglige dose. Er håpløs med tall og dosering, særlig tidlig på morningen. Bemfola var jo en drøm å sette på alle måter. Trodde Gonal-F var like enkelt?

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare fikk bemfola denne gangen også, de sa det var akkurat det samme, bare ulike produsenter.

:confused005

Lykke til med pennen og «regnestykket» :)

Back
Topp