* Skravletråd - assistert befruktning *

Jeg ender alltid tilbake på Bugaboo, og gleder meg til jeg en gang kan plukke med meg en sånn fra butikken:D
Skal se på den en gang ja :happy: Håper ikke det blir lenge til du kan plukke den med deg:angelic:

Vi har fått breeev, vi har fått breeev!! :smiley-bounce022

Woooop! Et steg nærmere babydrømmen :happy093.

Vedlegg

• 20190401_213015.jpg
    20190401_213015.jpg
    48,9 KB · Visninger: 75
Jeg og får ikke sove nå, sovna nesten med en gang da jeg la meg, men våkna igjen lys våken...
Så nå sitter jeg her

Jeg og får ikke sove nå, sovna nesten med en gang da jeg la meg, men våkna igjen lys våken...
Så nå sitter jeg her

Har ikke kommet meg i bingen enda, var seint hjemme fra trening og nå er smoothie og havregrøt slukt, så sengen neste:happy:

Tror jeg også bare er veldig spent for tiden. Vet at neste brev fra Stockholm ikke er så langt unna:nailbiting:

Har ikke kommet meg i bingen enda, var seint hjemme fra trening og nå er smoothie og havregrøt slukt, så sengen neste:happy:

Tror jeg også bare er veldig spent for tiden. Vet at neste brev fra Stockholm ikke er så langt unna:nailbiting:
Jeg sliter med vondter om dagen, så det å sove er ikke så lett alltid.

Jeg og venter på brev, skulle sendes for to uker sida, så må vel snart være her nå... :P
Men det å vente kan gi mye søvnløshet de.

Hei skravletråd! Jeg satte inn 5-dagers blastocyst i går på Maigaard - nå venter jeg bare på festeblødning! Og ikke stresse over at jeg er blitt skikkelig forkjøla..

Hei skravletråd! Jeg satte inn 5-dagers blastocyst i går på Maigaard - nå venter jeg bare på festeblødning! Og ikke stresse over at jeg er blitt skikkelig forkjøla..

Yey, så spennende!! :D

Hvordan spiser dere i denne tiden?

Jeg har sklidd utrolig ut... Og i virkelig ute av flink pike kostholdet nå...

Sprøyte nr 4 med Gonal-F 112,5 er tatt, lav dose mtp PCOS og dem er redd for å overstimulere meg. Sprøyta i dag kjente jeg svei mer når jeg hadde satt den, har også kjent på en del hodepine og følt meg uvel i kroppen. Trodde dosen var for lav til å kunne merke noe særlig med bivirkninger, men tydeligvis stor nok :p

Sprøyte nr 4 med Gonal-F 112,5 er tatt, lav dose mtp PCOS og dem er redd for å overstimulere meg. Sprøyta i dag kjente jeg svei mer når jeg hadde satt den, har også kjent på en del hodepine og følt meg uvel i kroppen. Trodde dosen var for lav til å kunne merke noe særlig med bivirkninger, men tydeligvis stor nok :p
Jeg hadde ikke særlig større, 125 starta jeg på og økte til 200 :)
Men jeg merka ikke noe, utenom at det dempa hetetoktene og oppblåstheten fra sprayen :p

Jeg vil i gang jeg også merker jeg :P Endte på 13 sprøytedager sist, så blir spennende nå.

Jeg hadde ikke særlig større, 125 starta jeg på og økte til 200 :)
Men jeg merka ikke noe, utenom at det dempa hetetoktene og oppblåstheten fra sprayen :p

Jeg vil i gang jeg også merker jeg :p Endte på 13 sprøytedager sist, så blir spennende nå.

Spent på om jeg skal stå på 112,5 fortsatt eller om det blir økning på kontroll på fredag. Blir også spennende å høre når de forventer uttak, det er så vanskelig å planlegge arbeidsdagene mine om dagen siden jeg ikke vet hva som skjer før jeg er på kontroll. Heldigvis har jeg en forståelsesfull leder som vil mitt beste og hele tiden påpeker at jeg må ta vare på meg selv og være litt ego ;)

Spent på om jeg skal stå på 112,5 fortsatt eller om det blir økning på kontroll på fredag. Blir også spennende å høre når de forventer uttak, det er så vanskelig å planlegge arbeidsdagene mine om dagen siden jeg ikke vet hva som skjer før jeg er på kontroll. Heldigvis har jeg en forståelsesfull leder som vil mitt beste og hele tiden påpeker at jeg må ta vare på meg selv og være litt ego ;)
Jeg ble møkk lei kontroller husker jeg :P For lengste mellomrommet var fire dager, så tre dager også var det annenhver dag ett par ganger. Håper jeg slipper så mange nå. For det var slitsomt.

Men er for en god sak da :) Håper bare det gir baby i løpet av alle forsøka.

Masse masse lykkeønskninger med blasto og håper at det setter seg godt til rette nå :)

Nå begynner det å skje ting, folkens... Hadde kontroll igår, og de økte dosen min til 225 for igår og idag. Så eggløsnkngssprøyte imorgen og på fredag blir det uttak!

Sitter her i småsvime etter disse sprøytene. Føler meg som ei verpehøne, begynner å bli ganske "tung" i magen nå. Og er så svimmel...! Har følt meg litt avmålt til alt dette med IVF, men nå som det endelig skal bli uttak... og forhåpentligvis innsett over helga, så kjenner jeg at det kribler litt av forventninger.

Jeg ble møkk lei kontroller husker jeg :p For lengste mellomrommet var fire dager, så tre dager også var det annenhver dag ett par ganger. Håper jeg slipper så mange nå. For det var slitsomt.

Men er for en god sak da :) Håper bare det gir baby i løpet av alle forsøka.

Har blitt forespeilet at jeg må på en del kontroller selv, så er spent på hvordan det blir neste uke :o

Nå begynner det å skje ting, folkens... Hadde kontroll igår, og de økte dosen min til 225 for igår og idag. Så eggløsnkngssprøyte imorgen og på fredag blir det uttak!

Sitter her i småsvime etter disse sprøytene. Føler meg som ei verpehøne, begynner å bli ganske "tung" i magen nå. Og er så svimmel...! Har følt meg litt avmålt til alt dette med IVF, men nå som det endelig skal bli uttak... og forhåpentligvis innsett over helga, så kjenner jeg at det kribler litt av forventninger.

Så spennende med uttak på fredag, krysser fingrene for et godt resultat!

Har blitt forespeilet at jeg må på en del kontroller selv, så er spent på hvordan det blir neste uke :eek:
Jeg måtte nesten tre dager etterhverandre, men fikk forhandla meg til en dags mellomrom :P Så ble bare to.

Og med 5 minutter med bil - 70 minutter med tog - 15 minutter med trikk så tar det tid det å komme seg til Riksen :P

Back
Topp