* Skravletråd - assistert befruktning *

Okei, heldigvis ikke verre bivirkninger selvom det er kjett med hetetokter og vektoppgang. Vi er virkelig noen tøffe damer som utsetter kroppen for så mye i denne IVF-karusellen.
Jeg merker lite med hormoner, men har 30 Clomid/Pergo runder bak meg og 2 år med Crinone. Så blir litt immun kanskje.

Alt for drømmen, pleier jeg å si :)

Jeg merker lite med hormoner, men har 30 Clomid/Pergo runder bak meg og 2 år med Crinone. Så blir litt immun kanskje.

Alt for drømmen, pleier jeg å si :)

Ja, da er du vel ratt litt imun ;)
Vi ofrer alt for drømmen, heldigvis sier samboeren min det samme! Han er god å ha i tiden fremover :)

Ja, da er du vel ratt litt imun ;)
Vi ofrer alt for drømmen, heldigvis sier samboeren min det samme! Han er god å ha i tiden fremover :)
De har prøvd det meste på meg, så har følt meg som en prøvekanin de 12 åra jeg har prøvd.

Samboeren min er også veldig med. Og det er veldig godt :) Utrolig godt å være to i dette her.

Nå er jeg så trøtt, egentlig vært det i mange timer, og nå er det bare fem minutter til vi skal tusle i seng.
Nå går det fort mot spraystart :)

Ei uke og ett kvarter til spray start :woot:

Jeg er klar for en ny uke. Forhåpentligvis er vi kvitt sykdom for nå, og jeg er klar for å trene litt igjen :)

Jeg har henta ut nesesprayen :D

Bare å lukke øynene, dra kortet og håpe på godkjent :p
Har vel igjen 6000 kr som skal holde til 20. så spørs om det står IKKE GODKJENT fortere enn jeg aner :P
De penga har bein de :P

Veldig gøy:D Var smart nok til å dra på BH da jeg likevel var på andre side av byen da, tør ikke gå på nærmeste for der har jeg jobbet før og tidligere kollegaer jobber der:) Ja, trillet rundt på en Bugaboo Fox de akkurat hadde fått inn, i en nydelig blåfarge:Heartred
Ble også klokere på at om vi skulle ha bilstolsystem som går på samme base, så måtte vi gå for BeSafe fordi stol nr 2 der var det best beinplass på :D
Så bra :) de er nydelige, og spesielt i blått synes jeg og:angelic:

Så starter de lange dagene med å vente på nyheter ifht befruktning eller ei. Får tlf imorgen, men egentlig ikke onsdag. Greier jeg å holde meg på onsdag mon tro ?

Back
Topp