Skikkelig klar for ny uke! Nå kan mensen komme
Når har den forventet ankomst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig klar for ny uke! Nå kan mensen komme
Jeg merker lite med hormoner, men har 30 Clomid/Pergo runder bak meg og 2 år med Crinone. Så blir litt immun kanskje.Okei, heldigvis ikke verre bivirkninger selvom det er kjett med hetetokter og vektoppgang. Vi er virkelig noen tøffe damer som utsetter kroppen for så mye i denne IVF-karusellen.
Jeg merker lite med hormoner, men har 30 Clomid/Pergo runder bak meg og 2 år med Crinone. Så blir litt immun kanskje.
Alt for drømmen, pleier jeg å si
De har prøvd det meste på meg, så har følt meg som en prøvekanin de 12 åra jeg har prøvd.Ja, da er du vel ratt litt imun
Vi ofrer alt for drømmen, heldigvis sier samboeren min det samme! Han er god å ha i tiden fremover
Det stemmer! Lørdag eller søndagDu skal ringe inn mens nå?
Lørdag eller søndagNår har den forventet ankomst?
Det stemmer! Lørdag eller søndag
Lørdag eller søndag
Jeg har henta ut nesesprayen
1900 kr ut ble det. Men greit å ha de klareWoho! Godt å ha det i hus
1900 kr ut ble det. Men greit å ha de klare
Har vel igjen 6000 kr som skal holde til 20. så spørs om det står IKKE GODKJENT fortere enn jeg anerBare å lukke øynene, dra kortet og håpe på godkjent
Så bra de er nydelige, og spesielt i blått synes jeg ogVeldig gøy Var smart nok til å dra på BH da jeg likevel var på andre side av byen da, tør ikke gå på nærmeste for der har jeg jobbet før og tidligere kollegaer jobber der Ja, trillet rundt på en Bugaboo Fox de akkurat hadde fått inn, i en nydelig blåfarge
Ble også klokere på at om vi skulle ha bilstolsystem som går på samme base, så måtte vi gå for BeSafe fordi stol nr 2 der var det best beinplass på
Så bra de er nydelige, og spesielt i blått synes jeg og