B
Bellabanan
Guest
Tusen takk. Håper jeg også. Venter på svar på Mail fra avdelingen om vi må ha ny henvisning
Håper dere ikke trenger det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk. Håper jeg også. Venter på svar på Mail fra avdelingen om vi må ha ny henvisning
De sa hvert fall at vi ikke trengte det sist. Men vi får se. Ting kan jo ha endret seg aner ikke hvor lang tid de bruker på å svare på Mail heller. Så får bare venteHåper dere ikke trenger det
De sa hvert fall at vi ikke trengte det sist. Men vi får se. Ting kan jo ha endret seg aner ikke hvor lang tid de bruker på å svare på Mail heller. Så får bare vente
Ja er jo noen år siden nå. Jeg hadde kort. holder du på med forsøk eller?Åja da burde det være i orden, men alltid lurt å dobbeltsjekke da hadde du lang eller kort protokoll sist da?
Ja er jo noen år siden nå. Jeg hadde kort. holder du på med forsøk eller?
Ååh ja da må den sitte i 9 mnd nå .Så godt! ja jeg skal ha fryseforsøk nå i januar.. Blir mitt 4.innsett.. Så håper den sitter nå
Ååh ja da må den sitte i 9 mnd nå .
Kjenner jeg både gleder og gruer meg til å starte opp igjen! Er egentlig en ganske tung prosess det
Vi hadde prøvd på egenhånd i mange år. Men var heldig med å klaffe på første forsøk med prøverørHåper det! Ja det er det:/ brukte dere lang tid sist?
Vi hadde prøvd på egenhånd i mange år. Men var heldig med å klaffe på første forsøk med prøverør
Det håper jeg også. Men forbereder oss på at det kanskje tar litt lengre tid denne gang.Så utrolig bra håper det går like fort for dere nå også da
Det håper jeg også. Men forbereder oss på at det kanskje tar litt lengre tid denne gang.
Fått Mail idag da. At det ikke er nødvendig med ny henvisning. Vi skulle bare ta kontakt for avtale tid. Og ta noen blodprøver + sædprøve.Alltid lurt å forbrede seg på det
Fått Mail idag da. At det ikke er nødvendig med ny henvisning. Vi skulle bare ta kontakt for avtale tid. Og ta noen blodprøver + sædprøve.
Nei jeg føler meg ikke helt klar enda. Vi har vurdert dette noen år, men først bestemt oss for å gå for det nå nylig. Så jeg tenker jeg sikkert tar kontakt med de snart, og avtaler om vi kan ha oppstart etter sommeren.Woho! Da er dere snart i gang igjen da vil du starte opp så fort som mulig eller?
Nei jeg føler meg ikke helt klar enda. Vi har vurdert dette noen år, men først bestemt oss for å gå for det nå nylig. Så jeg tenker jeg sikkert tar kontakt med de snart, og avtaler om vi kan ha oppstart etter sommeren.
Ja, håper detÅja, men det er nok sikkert greit
Synes noen kan åpne februar snart altså
Det gikk ikke så bra når jeg skulle holde styr på oktober, så det gjentar vi ikke