* Skravletråd - assistert befruktning *

De sa hvert fall at vi ikke trengte det sist. Men vi får se. Ting kan jo ha endret seg :) aner ikke hvor lang tid de bruker på å svare på Mail heller. Så får bare vente

Åja da burde det være i orden, men alltid lurt å dobbeltsjekke da:) hadde du lang eller kort protokoll sist da? :)
 
Woho! Da er dere snart i gang igjen da:D vil du starte opp så fort som mulig eller? :D
Nei jeg føler meg ikke helt klar enda. Vi har vurdert dette noen år, men først bestemt oss for å gå for det nå nylig. Så jeg tenker jeg sikkert tar kontakt med de snart, og avtaler om vi kan ha oppstart etter sommeren. :)
 
Nei jeg føler meg ikke helt klar enda. Vi har vurdert dette noen år, men først bestemt oss for å gå for det nå nylig. Så jeg tenker jeg sikkert tar kontakt med de snart, og avtaler om vi kan ha oppstart etter sommeren. :)

Åja, men det er nok sikkert greit:)
 
Synes noen kan åpne februar snart altså :rolleyes:
Det gikk ikke så bra når jeg skulle holde styr på oktober, så det gjentar vi ikke
 
Jeg tørr ikke å åpne februar. For da går det fort veldig galt :hilarious:
For jeg surrer nok alene, om jeg ikke skal ha kontroll på alle... :hilarious:

Og plutselig føler jeg for ei pause herfra :sorry:
 
Synes noen kan åpne februar snart altså :rolleyes:
Det gikk ikke så bra når jeg skulle holde styr på oktober, så det gjentar vi ikke

Visste ikke at det var egne månedstråder engang, jeg :p Er gjerne med på februar hvis noen lager! Skal ha innsett av første frys da :happy:
 
Jeg skal nok ikke ha forsøk i februar, så blir litt rart å drifte tråden. Og om det går galt nå, så blir jeg nok borte fra forumet litt :)
 
Back
Topp