B
Bellabanan
Guest
Jeg blir vel litt mellom januar og februar, men lider av hukommelsestap og ikke flink med organisering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siterer deg på den! AKKURAT som meg! Kan bli rotJeg blir vel litt mellom januar og februar, men lider av hukommelsestap og ikke flink med organisering
Siterer deg på den! AKKURAT som meg! Kan bli rot
Trykka morsom på den, fordi jeg så meg selv i det du skrev
Ble plutselig usikker på om det kunne misforstås, så måtte bare si fra. Men var akkurat som stemmen i hodet mittDet blir garantert rot med meg hehe ja skjønte det
Ble plutselig usikker på om det kunne misforstås, så måtte bare si fra. Men var akkurat som stemmen i hodet mitt
"Nei Miriam... Dette her skal du IKKE prøve på..." Sa den...
Godt vi er flereNeida, ikke noen misforståelser samme her, jeg heter kaos til mellomnavn
Håper det ordner seg snartJeg skal nok ikke ha forsøk i februar, så blir litt rart å drifte tråden. Og om det går galt nå, så blir jeg nok borte fra forumet litt
Om det holder seg, så kan det hende det ordner seg fortHåper det ordner seg snart
Den var jo kjempe søt strek heia babyenOm det holder seg, så kan det hende det ordner seg fort
Håper bare, minst en av dem, klorer seg fast til slutten av septemberDen var jo kjempe søt strek heia babyen
Ååh krysser fingrene for ruging i 9 mndOm det holder seg, så kan det hende det ordner seg fort
Det håper jeg også Lei av tidlige aborter nå.Ååh krysser fingrene for ruging i 9 mnd
Det skjønner jeg. Ikke noe kjekt å måtte oppleve det. Så denne gangen skal det gå braDet håper jeg også Lei av tidlige aborter nå.
Jeg håper på detDet skjønner jeg. Ikke noe kjekt å måtte oppleve det. Så denne gangen skal det gå bra
Jeg krysser det jeg kanEndelig i gang igjen! På det 4. skal det skje, ikke sant? håper det går veien for oss nå
Slenger inn en oppdatering her også jeg
Morgenen, eller nattens, tester
Men nå begynner det skumle. Tida frem til litt tryggere