* Skravletråd - assistert befruktning *

Jeg blir vel litt mellom januar og februar, men lider av hukommelsestap og ikke flink med organisering:wacky:
 
Trykka morsom på den, fordi jeg så meg selv i det du skrev :D
 
Det blir garantert rot med meg:hilarious: hehe ja skjønte det:joyful:
Ble plutselig usikker på om det kunne misforstås, så måtte bare si fra. Men var akkurat som stemmen i hodet mitt :hilarious:
"Nei Miriam... Dette her skal du IKKE prøve på..." Sa den... :hilarious:
 
Ble plutselig usikker på om det kunne misforstås, så måtte bare si fra. Men var akkurat som stemmen i hodet mitt :hilarious:
"Nei Miriam... Dette her skal du IKKE prøve på..." Sa den... :hilarious:

Neida, ikke noen misforståelser:) samme her, jeg heter kaos til mellomnavn:hilarious:
 
Drømte i natt at jeg hadde fått en baby, men jeg tok ikke vare på denne babyen og visste ikke hvor babyen var. Jeg trodde jeg hadde lagt barnet på en hylle. Helt utrolig hva hjernen koker ihop mens man sover. Kan berolige alle med at det ikke ville vært tilfelle i virkeligheten:joyful:
 
Jeg skal nok ikke ha forsøk i februar, så blir litt rart å drifte tråden. Og om det går galt nå, så blir jeg nok borte fra forumet litt :)
Håper det ordner seg snart:Heartred
 

Vedlegg

  • 10 DPO.JPG
    10 DPO.JPG
    658,2 KB · Visninger: 74
:love7Den var jo kjempe søt strek:wav heia babyen:Heartbigred
Håper bare, minst en av dem, klorer seg fast til slutten av september :Heartred
Litt nervøs, etter alle tidlige abortene, meeeen, en dag av gangen.
 
Det skjønner jeg. Ikke noe kjekt å måtte oppleve det. Så denne gangen skal det gå bra :angelic:
Jeg håper på det :)
Er to egg inne der, så håper minst ett er flink og liker seg godt inni der.
 
Endelig i gang igjen! På det 4. skal det skje, ikke sant? :D håper det går veien for oss nå:Heartred
 
Slenger inn en oppdatering her også jeg :)
Morgenen, eller nattens, tester :)

Men nå begynner det skumle. Tida frem til litt tryggere :)
 

Vedlegg

  • 12 DPO.JPG
    12 DPO.JPG
    732,3 KB · Visninger: 51
Back
Topp