* Skravletråd - assistert befruktning *

Nå sier jeg gratulerer jeg! :D:Heartbigred
Tuuusen takk :happy::Heartred Litt mer sikkert nå. Meeen, veien er lang. Så er nå spenninnga begynner.

Nå er jeg spent på hva samboer sier. For han har sett strekene mine, men sagt at de var så svake.
Men nå ligger det en lapp jeg har skrevet OVERRASKELSE på, og de tre testene, på badet :happy093

Hurra! Gratulerer ! Nå må spiren/spirene klore seg fast i 9 mnd :happy:
Tusen takk! Blir noen spennende måneder utover nå. Håper virkelig minst en holder seg der.
Og at jeg kan ta ei pause i prøving for en stund.

Tuuusen takk :happy::Heartred Litt mer sikkert nå. Meeen, veien er lang. Så er nå spenninnga begynner.

Nå er jeg spent på hva samboer sier. For han har sett strekene mine, men sagt at de var så svake.
Men nå ligger det en lapp jeg har skrevet OVERRASKELSE på, og de tre testene, på badet :happy093

Så gøy:D kos dere masse med nyheten:Heartred

Det er forståelig:( det tar litt tid før gleden kommer når ting har tatt sånn tid og mange vonde opplevelser.. Men håper du kan glede meg etterhvert:Heartred
Det håper jeg også. Første delmål er 5 uker :dummy1: :dummy:
Dit har jeg ikke kommet før.

Siden ingen har åpnet februar enda, har jeg nå laget en tråd.

Håper det kommer noen inn :)

Siden ingen har åpnet februar enda, har jeg nå laget en tråd.

Håper det kommer noen inn :)
Det er mange som har venta på den tråden :)
Så de kommer nok :)

Har ventet jeg også:hilarious: men ville ikke åpne før da jeg håpte i det lengste på å komme meg inn i januar
Jeg håper at jeg ikke trenger å melde meg inn i en sånn tråd igjen på ett par år, minst :)
Så føltes feil å lage tråden nå.

EFD516CA-8F74-4000-A866-AD6D92C431CD.jpeg
Hei! Jenter: Er jeg gravid???

Hei.
Jeg er ny her. Vi har prøvd på egenhånd siden juni 2017, begynte å undersøke oss juli 2018, begynte på Letrozol august 2018, hadde forsøk med enkelstumulering (med Letrozol og Ovittelle) i november og desember, har nå i januar vår første IVF behandling. Fikk satt inn en veldig fin Blastocyst mandag for en uke siden, men har nå begynt å blø. Spottet litt på lørdag, i går ble det mer og mer og rødere og rødere, i dag er det veldig rødt. Det er ikke helt som mensen, men nok blodig til at jeg mister alt håp. Noen med lignende erfaringer? Trenger litt motivasjon og oppmuntring fra noen som forstår hva jeg går gjennom...

Hei.
Jeg er ny her. Vi har prøvd på egenhånd siden juni 2017, begynte å undersøke oss juli 2018, begynte på Letrozol august 2018, hadde forsøk med enkelstumulering (med Letrozol og Ovittelle) i november og desember, har nå i januar vår første IVF behandling. Fikk satt inn en veldig fin Blastocyst mandag for en uke siden, men har nå begynt å blø. Spottet litt på lørdag, i går ble det mer og mer og rødere og rødere, i dag er det veldig rødt. Det er ikke helt som mensen, men nok blodig til at jeg mister alt håp. Noen med lignende erfaringer? Trenger litt motivasjon og oppmuntring fra noen som forstår hva jeg går gjennom...
Det kan desverre høres ut som om mensen er på vei.. Jeg bruker vanligvis ikke spotte før det kommer før fult, men jeg gjorde det når jeg hadde ferskforsøk (uttak og innsett samme syklus)

Back
Topp