B
Bellabanan
Guest
Tusen takkJeg krysser det jeg kan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkJeg krysser det jeg kan
Tuuusen takk Litt mer sikkert nå. Meeen, veien er lang. Så er nå spenninnga begynner.Nå sier jeg gratulerer jeg!
Hurra! Gratulerer ! Nå må spiren/spirene klore seg fast i 9 mndSlenger inn en oppdatering her også jeg
Morgenen, eller nattens, tester
Men nå begynner det skumle. Tida frem til litt tryggere
Tusen takk! Blir noen spennende måneder utover nå. Håper virkelig minst en holder seg der.Hurra! Gratulerer ! Nå må spiren/spirene klore seg fast i 9 mnd
Tuuusen takk Litt mer sikkert nå. Meeen, veien er lang. Så er nå spenninnga begynner.
Nå er jeg spent på hva samboer sier. For han har sett strekene mine, men sagt at de var så svake.
Men nå ligger det en lapp jeg har skrevet OVERRASKELSE på, og de tre testene, på badet
Men vet ikke helt om jeg er mer redd enn jeg gleder meg. Tror egentlig det...Så gøy kos dere masse med nyheten
Men vet ikke helt om jeg er mer redd enn jeg gleder meg. Tror egentlig det...
Det håper jeg også. Første delmål er 5 ukerDet er forståelig det tar litt tid før gleden kommer når ting har tatt sånn tid og mange vonde opplevelser.. Men håper du kan glede meg etterhvert
Krysser og håper med alt at du kommer deg dit nå og helt i målDet håper jeg også. Første delmål er 5 uker
Dit har jeg ikke kommet før.
Tusen takkKrysser og håper med alt at du kommer deg dit nå og helt i mål
Det er mange som har venta på den trådenSiden ingen har åpnet februar enda, har jeg nå laget en tråd.
Håper det kommer noen inn
Det er mange som har venta på den tråden
Så de kommer nok
Jeg håper at jeg ikke trenger å melde meg inn i en sånn tråd igjen på ett par år, minstHar ventet jeg også men ville ikke åpne før da jeg håpte i det lengste på å komme meg inn i januar
Jeg ville sagt det, gratulerer så myeVis vedlegget 286473 Hei! Jenter: Er jeg gravid???
Det kan desverre høres ut som om mensen er på vei.. Jeg bruker vanligvis ikke spotte før det kommer før fult, men jeg gjorde det når jeg hadde ferskforsøk (uttak og innsett samme syklus)Hei.
Jeg er ny her. Vi har prøvd på egenhånd siden juni 2017, begynte å undersøke oss juli 2018, begynte på Letrozol august 2018, hadde forsøk med enkelstumulering (med Letrozol og Ovittelle) i november og desember, har nå i januar vår første IVF behandling. Fikk satt inn en veldig fin Blastocyst mandag for en uke siden, men har nå begynt å blø. Spottet litt på lørdag, i går ble det mer og mer og rødere og rødere, i dag er det veldig rødt. Det er ikke helt som mensen, men nok blodig til at jeg mister alt håp. Noen med lignende erfaringer? Trenger litt motivasjon og oppmuntring fra noen som forstår hva jeg går gjennom...
Ser sånn ut , har du testet mer?Vis vedlegget 286473 Hei! Jenter: Er jeg gravid???
Ser sånn ut , har du testet mer?