* Skravletråd - assistert befruktning *

Huff, så trist å høre :( Vurderer de privat, eller? Vi fikk positiv test, men veldig sent, så nivåene var veldig lave på testdagen. Begynte å blø i helgen, og i går hadde hcg-nivåene stupt, så ble en veldig tidlig abort på meg. Vi er så heldige at vi har syv fine blastoer på frys :Heartred Det var bare den gruusomme ventetiden, da...

Nej tror detta var sista mulighet for syskon, tycärr. Önskar jag hade vunnit en miljon på lotto så jag kunde sponsat ett försök :inpain:

uff så kjedelig att det gick galt da! Men får håpe att den lille borret ett litet hull som neste kan flytta in i och feste sig goooodt inni livmorhulen! Får nyte juletider med deilig vinglögg da og maaasssa lycka till med neste runde :Heartbigred
 
Vi var jo i høst å fikk henvisning til IVF, jeg var veldig usikker på om jeg ville vente litt eller ikke. Ønsker jo egentlig å klare dette på egenhånd.
Men så tenkte jeg at etter jul orket jeg ikke mere selv, så jeg trodde jeg ble enig om å sende henvisning.
Men så viste det seg at henvisning ikke ble sendt, så da måtte jeg bestille meg ny time til legen. Nå er den gjennomført rett før jul, så da er det bare å vente på svar fra St.Olavs.
Siden jeg er 38år blir det en vurdering om de vil ta meg inn.

Tenk om de avviser oss pga alder? AMH er fin da.
 
Jeg tror aldri man blir HEEEELT klar, vi hoppa i det, lillejulaften for to år siden, og søkte om hjelp.
Men det tok halvanna år før vi fikk time på Riksen, så det drøyde.
 
Hei :) da har jeg sneket meg inn her igjen. Måtte lage meg ny profil. ( har den gamle enda). Vi tenker at vi i løpet av 2019 skal ha ett søskenforsøk. Men pga vi ikke vil dele dette forsøket med de rundt oss velger jeg å være «anonym» her inne :nailbiting::angelic:
 
Hei :) da har jeg sneket meg inn her igjen. Måtte lage meg ny profil. ( har den gamle enda). Vi tenker at vi i løpet av 2019 skal ha ett søskenforsøk. Men pga vi ikke vil dele dette forsøket med de rundt oss velger jeg å være «anonym» her inne :nailbiting::angelic:
Så spennende :) Hvor mange har du fra før? :happy:
 
Vi må starte helt på nytt. Fikk ingen på frys sist. Hvor i prosessen er dere? :happy: Håper jeg også, men er forberedt på at det kan ta tid.
Ja, greit å forberede seg på det egentlig, er jo en del venting i dette gamet og.. Har dere blitt henvist? :)
Første uttak, har tredje innsett i januar :)
1. innsett endte i sa, 2 innsett var neg, så håper den setter seg nå :cat:
 
Ja, greit å forberede seg på det egentlig, er jo en del venting i dette gamet og.. Har dere blitt henvist? :)
Første uttak, har tredje innsett i januar :)
1. innsett endte i sa, 2 innsett var neg, så håper den setter seg nå :cat:
Nei ikke blitt henvist. Fikk beskjed fra klinikken etter fødselen at man ikke trengte ny henvisning ved søskenforsøk? Men jeg vet ikke om det gjelder enda. Skal ringe de i feb/mars å høre :happy:
Krysser fingrene på at den sitter på 3 innsett for dere! :signs003
 
Nei ikke blitt henvist. Fikk beskjed fra klinikken etter fødselen at man ikke trengte ny henvisning ved søskenforsøk? Men jeg vet ikke om det gjelder enda. Skal ringe de i feb/mars å høre :happy:
Krysser fingrene på at den sitter på 3 innsett for dere! :signs003
Åjaa, det visste jeg ikke :) (har ikke kommet så langt ennå :p )
Tusen takk :D
 
Åjaa, det visste jeg ikke :) (har ikke kommet så langt ennå :p )
Tusen takk :D
Håper hvert fall at det er slik enda. Sendte de en Mail å spurte. Greit å vite med tanke på ventetiden. Ser vi går som prioritert når vi har fått ett barn der fra før :D hva nå enn det betyr der . :p
 
Hei :) da har jeg sneket meg inn her igjen. Måtte lage meg ny profil. ( har den gamle enda). Vi tenker at vi i løpet av 2019 skal ha ett søskenforsøk. Men pga vi ikke vil dele dette forsøket med de rundt oss velger jeg å være «anonym» her inne :nailbiting::angelic:


Lykke til :) Har dere egg på frys? Hvor gammelt er ca barnet ( om du vil svare )
 
Back
Topp