Spesielt morsomt er det når de mener termin skal settes etter unnfagelse på innsettelsesdagen
Jepp[emoji85][emoji85] helt enig med du!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spesielt morsomt er det når de mener termin skal settes etter unnfagelse på innsettelsesdagen
Har dere fått testet mannen? Her var det normal syklus og positive EL-tester hver måned i et drøyt år, men da mannen testet ble det plutselig veldig opplagt hvorfor det ikke hadde skjedd noe mer
Hvis de likevel ikke finner noe så har dere vel uansett blitt henvist, og da blir dere vel bare satt i gruppen med "uforklarlig barnløse" og får en plass i køen. Håper det ordner seg for dere
Forrige gang fikk jeg mensen ca dag 10, men denne gangen fikk jeg ikke før dag 15...Hmm, når er det vanlig å få mensen på spray? Sånn cirka når man venter mensen? eller hvordan er det?
Forrige gang fikk jeg mensen ca dag 10, men denne gangen fikk jeg ikke før dag 15...
Mange opplever at mens blir senere enn normal syklus, så du kan bare senke skuldreneDa kan jeg senke skuldra. Er på dag sju i dag, eller seks. Begynte på tirsdag. Men ingen mensen.
Men den er venta i morgen, sånn EL og syklusmessig denne måneden. Så er bare å vente.
Mange opplever at mens blir senere enn normal syklus, så du kan bare senke skuldrene
Jeg hadde skikkelig mens første kontroll denne gangen.. De som jobber der bryr seg heldighvis ikke om det selvom det ikke er så gøy å sitte i stolen med full blødning...Da senker jeg dem, og håper at den er over til neste tirsdag, dumt å ha den på kontroll
Jeg hadde skikkelig mens første kontroll denne gangen.. De som jobber der bryr seg heldighvis ikke om det selvom det ikke er så gøy å sitte i stolen med full blødning...
I St Olavs øyne så er du fem dager kortere på vei, de bruker innsettsdag som befruktning. Vi har hatt våre diskusjoner på det der Men, det er ikke egentlig så nøye, så lenge gynekologen din bruker "rett" termin eller du oppgir rett termin til lege/jordmor så betyr det ikke noe at St Olavs mener noe annetSetter de termin etter det? Jeg hører jo til St.Olavs, men tar alt av undersøkelser etc på hjemstedet/nabobyen. Og gyn her tar utgangspunkt i at egget er 5 dager når det blir satt inn, så terminen blir deretter.. Så alltid fått samme termin som oppgitt på ivf kalkulatorer + 3 dager, siden vi i Norge teller 40+3
Kjenner Til den følelsen blir fort tomtKjeder meg jeg... Kjæresten er borte til onsdag kveld... Og jeg sitter nå her jeg da
Veldig tom også. Fire netter har han vært borte på ei uke nå.Kjenner Til den følelsen blir fort tomt
Blir kjekt og ha han hjemme da..Veldig tom også. Fire netter har han vært borte på ei uke nå.
Men heldigvis ikke flere jobbreiser før oktober nå
Blir kjekt og ha han hjemme da..
meg og samboer har nesten vært for mye sammen den siste mnd
Kjente det faktisk var litt godt og ha en dag helt alene , selv om det alikevell ble veldig tomt
Ja du skal være ruger til da det skal vi begge toI oktober kommer jeg vel knapt til å se min, for da skal han rundt i hele Norge
Så det blir en lang måned tenker jeg. Men men, han må jo gjøre jobben sin. Så får jeg, forhåpentligvis, sitte hjemme å ruge jeg da
Eneste som kan ødelegge for det, er for dårlige egg, ELLER overstimulering, men det får ikke lov til å skje, jeg SKAL ruge jeg!Ja du skal være ruger til da det skal vi begge to
Hei sniker meg inn på dette forumet!
Jeg skal begynne på hormoner i oktober og da forhåpentligvis uttak/innsett i november pga lang protokoll. Holder til i Porsgrunn men bor i Østfold.
Har vært prøver siden april 2017, men oppsøkte lege når vi hadde vært prøvere uten hell i ca 10 måneder. Ble henvist med en gang til gyn og fikk månedlig oppfølgning her med ultralyd og Letrozol. Vi var inne til samtale i mai i Porsgrunn men siden alt så normalt ut ble vi anbefalte å vente minst 1 år til før vi gikk videre med IVF.
Ble henvist til laparoskopi og opererte i august. Her viste det seg at begge mine eggledere er tette og arrvevet ødelagt for å ta opp egg.
Nå er det å smøre seg med tolmodiget videre! Tiden går så tregt når man venter