* Skravletråd - assistert befruktning *

Her er jeg godt inni stimuleringen. Skal på ul på torsdag for å høre når jeg skal ta eggløsnings sprøyten. Glede gruer meg.

Her er jeg godt inni stimuleringen. Skal på ul på torsdag for å høre når jeg skal ta eggløsnings sprøyten. Glede gruer meg.
Det er ei spennende tid det :)
I dag, om 20 minutter, er det akkurat ei uke siden jeg satte EL sprøyta mi.

Det er ei spennende tid det :)
I dag, om 20 minutter, er det akkurat ei uke siden jeg satte EL sprøyta mi.
Oioioi, ikke lenge til testing. Eller har du sneke til deg alt? :P (selv om det er litt tidlig så er fristelsene stor kan jeg tenke meg)
Ja, det er en veldig spennende tid så krysser alt nå. Og for deg selvsagt :P :D

Oioioi, ikke lenge til testing. Eller har du sneke til deg alt? :p (selv om det er litt tidlig så er fristelsene stor kan jeg tenke meg)
Ja, det er en veldig spennende tid så krysser alt nå. Og for deg selvsagt :p :D
EL sprøyta sitter i opptil ei uke, så tester jeg nå er det bare den jeg ser :)
Er 5 DPO, så litt tidlig :)

EL sprøyta sitter i opptil ei uke, så tester jeg nå er det bare den jeg ser :)
Er 5 DPO, så litt tidlig :)
Stemmer, men hos en testetøs som meg så hadde jeg ikke klart holde meg :) Ein kan jo måle når el sprøyten er ute av kroppen og når det stiger i egen hcg

Stemmer, men hos en testetøs som meg så hadde jeg ikke klart holde meg :) Ein kan jo måle når el sprøyten er ute av kroppen og når det stiger i egen hcg
Ja, kan det. Har tenkt tanken. Men legger meg 22.30, tisser 02.00 (Nesten akkurat på klokkeslettet hver natt nå) også igjen når jeg står opp 05.00 også 2-3 ganger til før 07.00.
Så sliter litt med å lagre lenge nok :hilarious:

Ja, kan det. Har tenkt tanken. Men legger meg 22.30, tisser 02.00 (Nesten akkurat på klokkeslettet hver natt nå) også igjen når jeg står opp 05.00 også 2-3 ganger til før 07.00.
Så sliter litt med å lagre lenge nok :hilarious:
Her løpes det masse på so om natten. Får ikke sovet skikkelig og er stup trøtt hele dagen...

Her løpes det masse på so om natten. Får ikke sovet skikkelig og er stup trøtt hele dagen...
Jeg er vant til sånn søvn, så det merker jeg ikke. Men kunne godt drøyd å tisse til 5 kjenner jeg.

Får fnatt av venting på mensen. Selvfølgelig eneste måned den er velkommen så bestemmer den seg for å være forsinket! Typisk :arghh:
Håpet er å kunne begynne på 1 forsøk når mensen melder sin ankomst.

Får fnatt av venting på mensen. Selvfølgelig eneste måned den er velkommen så bestemmer den seg for å være forsinket! Typisk :arghh:
Håpet er å kunne begynne på 1 forsøk når mensen melder sin ankomst.
Her kom den to uker over tida, da jeg venta på spraystart :arghh:

Mannlig faktor her og, og det hadde ingen av oss trudd, hvertfall ikke mannnen. Han nekta lenge, og skulle hvertfall ikke teste seg.. Selv ikke da mine prøver var normale gang på gang. Han ble ganske sjokkert da legen insisterte, og hans resultater ikke var all verden. Det tok litt tid før han aksepterte det, men det kom seg etterhvert. Han innså til slutt at det faktum at han må runke i en kopp ikke det helt store sammenlignet med det jeg må gjennom, så da sluttet han å synes synd i seg selv. Det vil nok gå seg til for din mann og, det tar bare litt tid :)

Du har helt rett.. det begynner sånn smått i gå opp for han.. og mest av alt ser han lys i enden av tunellen nå.. den var heelt mørk og nesten murt igjen når han fikk beskjeden.
Idag fikk vi innkalling til sykehuset i Porsgrunn 12nov. Syns det gikk raskt mtp at henvisning ble sendt for rett over ei uke siden spennende tider i møte nå. Ting kan egentlig ikke gå fort nok!

Var på andre UL i går og skal ha uttak mandag. De var litt redd for overstimulering og jeg skal dermed ta gonapeptyl i stedet for Ovitrelle.
Er det noen som har erfaringer med denne? :)

Var på andre UL i går og skal ha uttak mandag. De var litt redd for overstimulering og jeg skal dermed ta gonapeptyl i stedet for Ovitrelle.
Er det noen som har erfaringer med denne? :)
Jeg tok Gonapeptyl i september, i stedet for Ovitrelle. Fikk ut 27 egg på uttak, så hadde nok stått i stor fare for å bli dårlig av overstimulering om de hadde latt meg ta Ovitrelle. Den inneholder HCG, som kan utløse overstimulering. Det gjør ikke Gonapeptyl.
Ulempen er jo selvfølgelig at siden Gonapeptyl ikke inneholder HCG, så utelukkes jo innsett av ferskt embryo - altså blir det totalfrys. Jeg har fått fem på frys etter uttaket, og gleder meg til første innsett i november. :)

Back
Topp